zondag 28 december 2014

Binnenmilieu bijzonderheden; het kleine subtiele dat ons regeert

Door een aanhoudende verkoudheid strekte het onderzoek zich de afgelopen periode  uit naar de veroorzakers van verkoudheid; bacteriën, virussen en mogelijk schimmels.


Mijn eerste hypothesen zijn:
- bacteriën kunnen aangestuurd worden door negatieve buitenaardsen in het donker. Het gaat hier dan om voor de mens ziekmakende bacteriën die de mens kunnen verzwakken. Als sterkste middel gebruikt de mens hiervoor een doder; penicilline, dat het menselijk system nog meer verzwakt.

- schimmels worden aangestuurd en zijn verbonden met de aarde. Denk aan paddenstoelen met hun lange mycelium diep de aarde in. Schimmel zijn het meest eenvoudig te ‘bestrijden’ voor de mens.

- virussen leven in een andere lichtdimensie  en zijn nog niet met menselijke middelen goed te ‘bestrijden’. Ze zijn wel te beïnvloeden  met bewustzijn , tegenkrachten en andere omgangsvormen van ‘get out’.

Overigens de strijd aangaan met hun collectief kan ook niet  als wenselijk  worden gevonden, zoals me vanmorgen overkwam. Een nephelin wees me erop dat ik ze niet mag doden maar wel wegsturen; wegwezen. Oké weer een optie erbij.

Omdat we met de kinderen bij de kinderarts waren constateer ik daar juist daar heel veel schimmels, bacteriën en schimmels.  Een dik pakket aan beïnvloeders staat daar te wachten. Een concentratie en verdeelcentrum van ziektewezens, zoals ziekenhuizen dat ook kunnen zijn.

                               20 jaar geleden zij een Heilpraktiker leraar  uit Una me: we leven in een zee van bacteriën!

In een vrij korte tijd is de mensheid in een geheel ander binnenmilieu komen te wonen.
Woonde de historische mens in de koude vochtige tijd bij een centraal houtvuur in een tochtig (open) huis. Zo leeft de moderne mens in een droog water verwarmd huis, vrijwel afgesloten van de buitenwereld.  De samenstelling van het hedendaagse binnenmilieu is te kenmerken als droog, warm met weinig doorstroming en heel veel technische en chemisch bronnen in het binnenmilieu. Hoe meer je hebt, hoe meer je ook aantrekt!


Het binnenmilieu kent verschillende parameters om dan te bezien:
- bacteriën, virussen of schimmel  verzamelpunten, manifestatiepunten en (door)verbindingen met groepswezens e.d.
- luchtionen; slechte lucht bevat veel + ionen en goede lucht zoals sneeuwlucht  veel – ionen
- subtiel afval in het licht, zwart en duister
- technisch afval van hoogfrequente bronnen
- statische lading gevende materialen in de ruimte zoals kunststof bekleding e.d.
- verf uitdampingen
- straling afkomstig van bijvoorbeeld stenen (vloerstenen e.d.)
- grote subtiele banen
- wat ik niet ken wat er wel is. Ik ontdek dan de invloedsfeer en herken dan de bron. Bijvoorbeeld de zonnepanelen van de buren die een uitstralingsveld hebben dat in het huis komt. Overigens had een vriend me al op deze negatieve bron gewezen maar nu pas herkende ik de uitwerking ervan.

Graag ervarings reacties.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten