zondag 1 maart 2015

Droomvideo afleiding


 Ik droomde op een nacht van dat ik in een exotisch land was als toerist. Het leek wel China en het was allemaal heel kleurrijk, niet van deze aarde. Ik bezocht met anderen ondermeer heel mooie bouwwerken waaronder een heel groot Chinees heiligdom.
Toen ik wakker was rond 5.00 uur stelde ik me de vraag, wat is dat nu. Heb ik een astrale reis gemaakt naar iets om me te ontspannen als tegenpool van de dagelijkse bouwactiviteiten op m’n hof , of is het wat anders? Ik werd me ineens bewust dat dromen ook bewerkt kunnen worden door externe krachten. Ik zag meteen dat een kanaal bij het hoofd aangesloten was op een ruimtestation van een giga techno ruimteschip. Ze hadden me een video laten zien, om me af te leiden. En ondertussen werken ze onbewust aan m’n systemen in m’n hoofd. Het duurde enige tijd om dat weer ongedaan te maken want ze werken op microniveau in het DNA en daaraan voorbij.  Ze hebben wat van m’n kristallijne kern afgepakt wat ze onderzoeken. Nog moeizamer was de verbinding met deze techno reus te herstellen daar het op deze planeet behoorlijk verankerd is. Het zijn krachten die de mens willen ontmenselijken en robotiseren, afhankelijk maken.  Na enige tijd werken intern kon ik het weer managen.  Je moet echter niet te snel tevreden zijn met het resultaat dus later weer een check en  ik merkte dat ze ook manipulatief waren geweest naar het hart. Ze waren nog niet weg en hadden een ‘subtiel kleed’ om het hart aangebracht.

Menselijke manipuleren is ons niet vreemd. De vraag is van wie het oorspronkelijk komt. Apen we na?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten