woensdag 12 oktober 2016

Schone schijn


In spirituele kringen wordt vaak gesproken over ‘overgave’. Overgave aan een geloof/woord, rite, person of groep.  Soms is er zelfs sprake van een ‘inwijding’ in die overgave, waarbij een specifieke verbinding wordt gelegd.  Wie je inwijdt is bepalend of er sprake is van een schijn inwijding  door een ‘schijnheilige’ of een echte inwijding door een integer person met inzicht.

Zelf ben ik ‘slachtoffer’ geweest van een inwijding in de Osho kringen van Baghwan. Een man die in de tachtiger en negentiger jaren vele creatievelingen en zoekers heeft weten te inspireren.  De inwijding leidde bij mij tot zielenroof en een negatieve verbinding. Daarbij werd zielenkracht  gestolen en opgeslagen in een voertuig in de boven sferen, waaruit bepaalde realiteiten hun voeding halen.  Ze kunnen het niet allemaal wegnemen is een kosmische wet, vandaar dat alleen bij overlijden ze het allemaal weghalen en meenemen.

Al lange tijd wordt ik gewezen op verkeerde inwijdingen en ik weet dat dit een fenomeen is waar velen  last van hebben of kunnen krijgen. Verlies van zielen-energie door mij voorgesteld als sterretjes en meer is dan lichtaether, kan leiden tot incarnatie problemen en zombie gedrag.
Het is daarom goed om reeds gedane inwijdingen te laten checken door anderen met wat ze je verbonden hebben. Als je dit nu niet doet zit je er in komende levens mee opgezadeld.


En hoe zit het bij mezelf met die schijn; wordt aan gewerkt!




overgave aan je eigen spoor maar wat is eigen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten