donderdag 16 februari 2017

Even wachten of laat m’n beurt voorbij gaan

Er kan wel eens iets uit de geestelijke wereld bij je komen, dat wat van je wil. Zo was deze nacht in m’n droom een vrouw en het gebeuren speelde zich af in de Kaukasus onder een militair regime, waar we wilden gaan fietsen.

Na m’n eigen analyse legde ik het aan iemand voor die het volgende deelde:

Er is zo’n verhaal dat als je in het hiernamaals bent kunt kiezen, wie je ouders worden, je geliefde, je vrienden en je vijanden. Als niemand zich meldt als vijand valt je beste vriend in.  Nu deze vrouw waarover je droomde is in die sferen en wil nu al kiezen terwijl jij nog geïncarneerd ben.  Als jij sterft staat ze als het ware te wachten op je.

Heb echter nog wat opgaven te verrichten om de ziel tot rust te brengen te completeren  om me dan te verbinden met de goddelijke werelden. En ondertussen kan ik wel communiceren met deze vrouwe in de andere realiteit met behoeften.

Er zijn overigens verschillende huwelijken mogelijk; materieel, geestelijk en alchemisch met de materie.

Nu weet ik als ex dromen therapeut dat dromen meerdere lagen, duidingen kunnen hebben en deze kende ik nog niet.


Dit was overigens ook de nacht dat vijf jaar geleden een deel van het dak van m’n hof afbrandde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten