maandag 27 februari 2017

nieuwe opgaven netwerk plekbeheerders


Wie wil  er meewerken aan een uitwisselend netwerk opbouwen van plekbeheerders in Nederland en Duitsland met het accent niet alleen op duurzaam fysiek beheer van de natuur diversiteit doch vooral het beheer van de subtiele diversiteit.”

3. Beste Dick,
Op deze vraag had ik graag positief gereageerd…het lijkt me een evidentie dat deze subtiele (samen met de natuur- en omgeving) diversiteiten op deze aardebol met respect en erkenning dienen deel uit te maken van ons erfgoed! Ik werk daar vanuit België -😊 graag aan mee…
Pieter Verbist

2. ik wil graag meewerken aan het netwerk plekbeheerders.
Maar als er weer tijd en energie komt, dan wil ik graag meedoen. Ik volg dit jaar ook de opleiding organisatieopstellingen bij het Hellingerinstituut. Ik zou het willen gaan toepassen ooit in gebiedsopstellingen.
Els (uit Begië)

Wie volgt?)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten