zaterdag 16 september 2017

Lichtvoeding teelt vrijwilligers gezocht

M’n beste  waardige vriend wees me op het zelf verbouwen van eigen groente. Een soort noodzaak in deze tijd tegen de eenzijdige  afhankelijkheid van aankoop via supermarkten. De 21ste eeuwse ‘fabrieks’ voeding mist namelijk een belangrijke component; Licht.  De ouden zouden zeggen  ‘aetherkracht’ dat ze  zelfs nog konden zien. In de Middeleeuwen was het hier heel gewoon om te oogsten op bepaalde planeet-, zon- of maanmomenten dat de lichtkracht het best bewaard kon blijven en het tevens werd bewaard op lichtvolle plekken. De Groningse boerenhuizen hadden bijvoorbeeld hun kelders die op een lichtlijn kruispunten lag.

Lichtkracht voeding is heel belangrijk voor de 21ste eeuwse mens die juist door allerlei krachten wordt leeg getrokken en daardoor verduisterd, met als gevolg kanker, bezetting, verruwing en ontmenselijking.


Afgelopen week heb ik in m’n omgeving heel veel fruit verzameld. Ondanks de geringe dracht van de oude fruitbomen langs onverharde wegen en op verlaten stukjes land had ik m’n auto volgeladen en een aanhangwagen vol van circa 12 oude bomen. Totaal gaf dat bijna 400 liter puur appelsap wat ik op een lokale perserij kant en klaar verwerkt kreeg. Een jaar lang genoeg sap!

Als geomant ken ik de waarde van lichtkrachten en het meten daarvan in voeding, drink- en kuurwater, in ruimten en op plekken en het werken met ‘lichtwezens.
Zelf bezoek ik graag m’n eigen voeding plekken die m’n lichtkracht weer terug brengen. En ik herken het losmaken van duistere aspecten, afval uit het eigen systeem d.m.v. ontlading op de juiste punten.
En niet te vergeten open vuur. Mijn voorouders zaten voor het slapen gaan altijd voor het open vuur. Dat is ook lichtvuureten van kosmische en aardse aard.


We keken samen meerdimensionaal naar z’n kankerpunt bij de slokdarm.  In het oerdonker zit een hoog ontwikkelde demonische kracht van de illuminatie dat vooral geen verandering wil. Wel destructie, leven nemen.
Fysieke kanker los je fysiek niet echt op maar geestelijk en door de juiste lichtvoeding. De geest is vooral bepalend. We werken met de geestkracht van bepaalde bomen – ginkgo-- en planten – mistletoe-,  alchemische processen en oude leermeesters. Onze voorgangers als Paracelcus en Nostradames, die de inwijdingen in het donker en duister juist hebben doorstaan,  waren toen ook bezig met de ziekte van hun tijd , de pest- te bevrijden. Nu is de tijdsziekte de kanker.


M’n vriend gaf aan de het voeden met juiste groenten in de vorm van juce sappen zeer, zeer belangrijk is en een prima remedie tegen allerlei lichamelijk , geestelijke  wen nieuwe eigentijdse kwalen.

Inwonende vrijwilliger(s) gezocht voor Lichtvoedsel teelt

In de toekomst zal ik licht fysieke voeding meer toepassen en op de hof meer aandacht besteden aan zelf verbouwen van groenten.
Heeft iemand belangstelling om dit project  in 2018 vorm te geven dan wel te gaan tuinieren op de hof, neem eens contact met me op.
We hebben de beschikking over een hectare goede grond op een helling zuidwaarts gericht, goed water en een mooie woonplek en –omgeving!


Met dank aan m’n vriend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten