woensdag 10 januari 2018

Wat belevenissen op zomaar een dag


Laatste leven trauma van zoonlief onder ogen 
Ik sliep deze nacht in bij m’n zoontje. In de nanacht rond 3.00 uur werd ik wakker met een nare droom. Ik zag zwarte grote tanks en soldaten die vergeefs tegen deze tanks vochten in een stad. Op een zeker moment kwam zo’n Duitse tank op me af en ik trok me snel terug in de aarde en zag niet wat er gebeurde, maar ik wist dat iemand gedood was.
Later praatte ik met overlevenden over hun beleving. 

Ik wist gelijk dat ik een laatste leven trauma van m’n zoontje beleefde dat hij als eenvoudige infanterist mitrailleurvuur  slachtoffer was van de Duitse pantser tank. Stalin offerde zo vele van zijn manschappen.  Mijn zoon is toen gestorven door een kogel in de nek  met een Duitse vloek.   Nu het gezien is konden we het op het slagveld achtergebleven zielestuk terugplaatsen op zijn wond. Nu afwachten hoe hij reageert.

Buiten-binnen interactie waarin het eigen onverwerkte wordt reset.
Toen ik begin deze middag  de kinderen op wilde halen bij de Kindergarten had ik in het begin van het bos een plotselinge ontmoeting met een grote man die ik gelijk niet vertrouwde.  Ik aarzelde en liep door en ging even later weer naar hem terug. En vroeg hem wat die deed. Hij zocht het station en ik wees hem de richting en hij ging langs de treinbaan lopen. Ik vertrouwde het niet en liep terug en zag een tweede man van gelijke signatuur ook van Tsjechische herkomst, die sprak met een lokale man en hem om benzine vroeg voor z’n auto die vlakbij was geparkeerd. Ik vertrouwde hem ook niet en zei dat ook tegen hem.
Ik ging de kinderen halen en vertrouwde de zaak nog steeds niet en belde de politie die binnen no time met vele auto’s aanwezig was en een man inrekende.  Ze waren ogenschijnlijk op boevenpad en in hun auto werden drugssporen aangetroffen.
Echter toen ik thuis was voelde ik me door het geheel geraakt  en zag schuin onder m’n rechter voet een onderwereldwezen die afkomstig was een auraschil met een onverwerkt leven ervaring.  Een eigen onderwereldstuk was wakker geworden .


M’n vriend bevestigde later het en zag dat het ergens ten zuiden van Calcutta heeft plaats gevonden en ik zag me smeken om genade. Opeens kwam het afgescheiden eigen zielstuk terug en de druk op m’n hoofd verdween door de oplossing in de eigen sfeer. Zo kan een ogenschijnlijke negatieve ontmoeting leiden tot zelfheling. Alles kan gezien worden als een spiegel…….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten