dinsdag 7 augustus 2018

Ontmoetingen met een zeer oude Boheemse lokale verborgen bron


Dinsdag 7 augustus 2018

Het ‘heilige der heilige’ is naast de bron   in de nederstroom.
In het dal  leeft nog een prachtige eenhoorn die de tempeliers al kenden. Deze ‘tempelieren eenhoorn is de enige overgebleven van grotere een kolonie.  Het voedt zich met de heilige sfeer rondom de bronplaats; ‘het kan hier kraakhelder zijn, vooral bij volle maan!’ Eens een bezoekje plannen. 
Het mythische dier heeft last van de nabij hangende elektriciteit draden en ontlading van het opgebouwde veld dient dan ook regelmatig via een bepaald punt plaats te vinden.
Zijn taak was voorheen  om de tempeliers te begeleiden op hun reizen naar heilige plaatsen. Deze mannen waren op hun wijze met het zoeken naar persoonlijke heiligheid bezig.

Bij de bron zit in het ‘heilige der heilige veld’ een genezende engel en in de aarde leeft een gouden gevleugelde draak. De kleur goud is het alchemistische kleed maar in feite is het kristalhelder van aard.
Verder in het bos leven heiligdom kabouters  die ook  een heel licht voorkomen hebben.

Op het eind merk ik dat de eenhoorn en de kabouterstam met me wil meegaan  maar ik laat slecht een van hen met me mee reizen.

Thuis gekomen gaat de eenhoorn direct in de boven sferen vliegen en de kabouter legt contact met de lokale kabouters. Uitwisseling van wezens geeft ook bij hen een ontwikkeling!


Overigens is het zitten met de voeten in het bronwater en hele goede reiniging. Mijn gast die niet erg in het lichaam zit ervaart dat na het voetbad de lichamelijk meer bevat kan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten