dinsdag 16 oktober 2018

O Aarde planeet, wat wordt je aangedaan!

Ik had een onderhoudend gesprek met een vriend die een boek las over het huidige lot van deze planeet.  Deze planeet is in nood door het gedrag van de mensen. De relatie mens planeet is namelijk verstoord geraakt door de eerste atoombom op Nagasaki. Dat was niet het plan van de Aarde, het planeetwezen, want het was juist op weg naar de vierde dimensie. Het is zelfs terug gegaan naar de tweede dimensie en je ziet dat in het gedrag van de mensheid: agressief ik, ik. En als we zo doorgaan komen we in de eerste dimensie van ik, ik, de onderwereld, het Kainitische gedrag dat symbolisch in de bijbel wordt verhaald dat Kain zijn broer Abel dood.
We waren in de derde dimensie van lief hebben in de kleine kring, de familie, de groep en konden opstijgen naar de vierde dimensie van liefde voor het geheel, het Al. Nu is de ‘Aarde uit haar lijf, de ziel is er deels uit en heeft een noodkreet gericht aan deze galactisch, die wij Melkweg noemen.  De galactische raad kan nu ingrijpen in deze menselijke uit de hand gelopen ontwikkeling en je ziet het al een beetje om je heen: natuurrampen, en klimaat verschuivingen, die grotere vormen zullen gaan aannemen. Geen vrolijk verhaal dat hij deelde, maar wel herkenbaar.
De maan die wel ‘goed in zijn lijf zit’ zal ook reageren op de aarde en  invloed uitoefenen op het element water en onze gevoeligheden, zoals ‘maanziekten’.


Wees mild voor de veranderingen die gaande zijn en blijf een positief liefhebbend Mens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten