donderdag 29 november 2018

bergontmoetingen

Wat merkwaardige ontmoetingen vandaag op een berg. Op twee plaatsen ontmoette ik boomhoge  reuzen. Op de ene plek waren het meerderen die aangaven geen taak meer te hebben. De godin die ze oorspronkelijk eerden is namelijk ter plaatse opgestegen en leeft nu in de boven sferen.  Op een andere plek ontmoette ik  een grote bosreus die wat boos was en me niet herkende. Het enige dat ik kon doen was ze te verwijzen naar de Oergodin in de berg. De bosreus ging nu weer rondlopen onder om de berg te bewaken.


Wat ik nog niet eerder heb waargenomen,  was een hele grote aardeslang op bodem niveau,  gekroond  met bril.  Hele oude wezens die voorheen met de riten meededen.  Zes van dergelijke slangen leven nog in de berg, gaf het aan. Een andere keer verder dit fenomeen ontmoeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten