zaterdag 24 november 2018

De levende natuur die nog steeds initieert

Ik herinner me nog een verhaal dat een vrouw me zo’n twintig jaar geleden vertelde tijdens een natuurwandeling op de Toverberg. Ze was eens in het bos toen een kabouter haar aandacht trok en wenkte om meet e gaan. Het leidde haar naar een plek in het bos waar een vuilnishoop lag. “Hier wonen wij, kun je daar wat aan doen?" Pijnlijk, maar deze vrouw kon daar niets mee. Waarnemen kon ze doch nog niet handelen in die wereld.

Initiactic knowledge is kennis die de Natuur je teruggeeft in een lang ervaringen proces bestaande uit zelfkennis, lossen, zintuigen scherpen en meer en meer toegang tot de subtiele werkelijkheden met haar mogelijkheden en onmogelijkheden.

Gisteren was ik bij een berg en ontmoette een eenhoorn met bereider; een lichtmens gestalte dat zich voorstelde als ‘Godmens’. Het wijdde in, dat je niet uiterlijk kunt zien alleen subtiel.  Het teken was eerst omgekeerd en nu op de juiste manier geplaatst.
Om die ontmoetingen plek te vinden was een volg proces. Meest neemt de subtiele natuur je namelijk mee. In dit geval was het een pegasus en een vliegende draak die me naar die plek brachten.

Ik was overigens op die plek om een x aantal miskraamkinderen in m’n subtiele aarde los te maken. Je kunt overigens als man deze ook meekrijgen in dit leven en uit andere levens. Eén ervan zit er nog en slaapt nog en vandaag ga ik naar een andere berg om het echt los te maken zodat het verder kan reizen.
Met dank aan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten