donderdag 6 december 2018

Van persoonlijkheids-, naar zielen naar geestpad

De meeste mensen zijn bezig met hun persoonlijkheid; de tijdelijkheid van dit leven die sterk aan het lichaam is gekoppeld. Een diepere laag is het werken met de ziel. Ik zit al jaren in deze fase om te herkennen de ontwikkeling in deze tijd, deze planeet ruimte en de aardse materie met verschillende incarnaties. Vooral in de rustige tijd van het jaar in november, december en januari is voor mij de uitgelezen periode vanzelfonderzoek, via droomwerk, subtiele plekontmoetingen, plotselinge inzichten en feedback van heldere vrienden. In het Fichtelgebirge ken ik reeds vier manifestaties, die hun sporen hebben nagelaten in dit leven en het is een feest te ontwarren de vastzittende stukken en onaffe delen.

De volgende fase van ontwikkeling is die van onze geest, het meest fijnstoffelijke en moeilijk te grijpen stuk; waar komt die vandaan?

Was vandaag op een kosmische instroompunt op een nabijgelegen berg en zag nu in het subtiele een kleine buitenaardse schotel van Sirius. Ze vertelden me dat de mensheid bestaat voor 20% uit Sirius mensen, 60% Zevengesternte/ Plejaden, 10% Orion , 5% Aldebaran en nog een rest van 5% van overige herkomst. Een geheel andere benadering dan waarover christenen –God- of Egyptenaren –de zon-  spreken.  
Deze groep die ik hier ontmoette houden de mensheid in de gaten.  Ze zeggen me ook: er komt hulp van de Centrale Zon van de Galati.” “We zijn nu klein, maar klein gemaakt” als ik spreek over het kleine voertuig  want zij kunnen spelen met groot en klein.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten