zondag 6 november 2022

archeolgische onbewust/eenzijdig handelen op een spiritueel erfgoed plek klooster ter Apel


Hier in onze dualiteiten realiteit heeft elke handeling, uiting, gedachten en aanzet een uitwerking. Ook materiele opgravingen hebben dat. 
Ik was onlangs deels getuige van de opgravingen bij het klooster ter Apel. De zoektocht naar materiele sporen vraagt wel erg veel verstoring van de ondergrond. Een grofheid die pijn deed. Zelfs bij de vondst van een menselijk bottendepot werd grof verder gegraven.

Het was me al opgevallen dat ik niet meer bepaalde hoog verantwoorde sfeerwezens kon contacten, omdat ze zich noodzakelijkerwijs terugtrokken. Immers graven in de aarde is in hun territorium, dat niet zomaar ongevraagd mag plaatsvinden. Oude culturen deden dat niet en als ze het doen dan vragen ze op zijn minst toestemming en is er overleg. Dat is ook de basis van geomantie om in overleg een eigen menselijke plek in te nemen.

Het wordt echt tijd om oude spirituele plekken als waar het klooster ter Apel op staat als Spiritueel erfgoed te karakteriseren waar alleen in overleg met de sferen in gegraven mag worden! Zo kan in overleg tussen materialiteit en spiritualiteit worden samengewerkt en niet eenzijdig schatzoekerij  om je museumplek nog aantrekkelijker te maken dan het is.

Hieronder een locale getuige die m'n oproep tot contact en verantwoord handelen oppakte. Heel veel dank!

Het volgende wil ik met je delen Dick,

De zelfde avond dat je mij belde zijn T. en ik er heen gegaan. We troffen ontdaan en beschadigde wezens aan die niet begrepen en gehoord voelden. Ze waren blij met ons bezoek en dat wij hen hoorde en zagen in hun hoedanigheid. De heling deed ze goed.
Daarna vrijdag en zondag avond er geweest en die bezoeken waren goed en gaf hen steun.
Wij waren enkele dagen in Norg wat ik met hen communiceerde. Gisteren avond was ik bij hen en nog steeds is de bodem ruw dicht gegooid en zij komen niet tot rust daar het hen niet duidelijk is wat hen nog wacht. 
Fijn dat je me tipte zodat er aandacht is voor hen en ze dat mij ook terug gaven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten