zondag 6 mei 2012

Belevendig vandaag weer eens de omgeving met een aandachtig non persona bezoek


Volle maan in mei, wat een feest. Vanmorgen met Janne naar buiten en op een lokale berg realiseer ik me de verbinding met boven en haar blokkaden. Vanavond maar eens deze maanberg bezoeken en herverbinden. Onderweg kom ik bij de bosrand een zwart kaboutervolkje tegen. Ze zijn vrij groot, zo’n meter lang en leven in onmin met de bosreus.  Een goed gesprek was nodig om ze weer te verzoenen. Wat een energie gaat er toch zitten in het elkaar lastig maken, gaat er door me heen! Dat kun je beter gebruiken met een scheppend proces zoals het voorjaar zo duidelijk laat zien.
De witte bosvrouwen vertellen me dat ze op hun lichtplek bij volle maan in een kring op de grond liggen en starende naar de maan haar kwaliteit in de aarde trekken.. Hun rijk wordt bewaakt door een bosluchtwezen, octopusachtig die zweeft in de boomkruin.
Een bijzondere dag om eens niet stil te staan bij jezelf en de persona's maar om weer verbonden te zijn met het Ene, en daarvoor dankbaar te zijn. Een ware maanzondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten