woensdag 26 maart 2014

op stap in april

Op zaterdag 12 en zondag 13 april ga ik weer op stap.  Mogelijk op zaterdag naar Meyendel voor degenen die er de vorige keer niet bij konden zijn en zondag op stap in Bergen aan Zee.

Het hoofdthema is dit jaar: de kuststrook een unieke Nederlandse kwaliteitenzone


De Nederlandse kuststrook is een unieke geomantische zone. Elk jaar heb ik zo mijn specifieke onderzoekthema en dit jaar is het de kustzone. Oudere thema’s waren; Noordoost Groningen; Fivelingo, stenen in Drenthe, de rivier de IJssel met zijn oude steden, en de Friese Elfsteden.
Heb je zin mee te ervaren met dit thema meld je aan zodat ik de maandelijkse zondagse data kan doorgeven.
Thema’s zijn ondermeer de specifieke subtiel energetische kwaliteiten en grenszone wezens, zandkwaliteiten, nieuwe fenomenen langs de kustzone en de interactie mensenveld met de unieke overgangszone groot water-groot land en wind-luchtwezens.
Mocht je tijd en zin hebben op één of beide dagen mee te ervaren, laat het me weten

Graag tot weerziens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten