Laatst werd ik me bewust dat hier in Schirnding een strijdveld hangt.
Strijdvelden genereren polariteit en willen offers, vooral bloedoffers.
Een strijdveld tref je vaak aan waar collectief veel doden zijn gevallen
door bijvoorbeeld oorlog.
Hier in Schirnding is het strijdveld in voorhistorische tijd ontstaan zo
1000 BC, toen Kelten een gevecht
voerden met een Germaanse stam aan de voet van de Mühlberg; de oude pas van
Schirnding, een markant punt op een belangrijke oost-west route . Zo’n veld met strijddemonen wil meer en trekt
in de loop van de tijd strijd aan en wordt dan sterker. He strijdveld is gevoed tot in de 17e
eeuw. Hier zijn het water-vuurwezens die nu ook lokale mensen aanzetten tot
strijd, polariteit.
Strijdwezens kunnen ontstaan door verschillende oorzaken. Bewust neergezet,
aangetrokken van andere oorlogen handelingen plekken of omgevormde bloedoffer demonen. Oude culturen kenden namelijk bloed offeranden
in de mannelijke en vrouwelijke tradities om het kostbaarste van zichzelf of
zoals later gebeurde vijanden te offeren.
In het Bijbelse oude testament wordt een voorval genoemd dat een engel
dit verbiedt en het Christendom is te prijzen dat ze dat dit ritueel hebben verboden. Verbieden is
echter niet de enige beste optie daar de bloeddemonen zich omvormden tot
oorlogs-/-strijd demonen.
De vele slagvelden op aarde verdienen daarom onze aandacht om de daar
levende bloeddorstige demonische werelden te stoppen. De vele aanslagplekken
die nu het terrorisme schept verdienen extra aandacht. En vooral het herkennen
van de ware aard van onze machthebbers wat ze willen bewerken met hun oorlogs
retoriek. Wie dienen ze eigenlijk?
En hoe zit het hier in Schirnding. Bij de pas werden voor 1000 BC al bijna
1000 jaar bloedrituelen uitgevoerd. De
neder wereld zat vol zielen die gevangen werden en mensen bleven maar hier
incarneren en soms onverwerkt sterven om
hun ziel terug te krijgen. Een oneindige
cyclus tot het herkent wordt.
De Mühlberg is voor mij persoonlijk belangrijk aar daar de Kindergarten op
staat, waar m’n kinderen op zitten. Daar zitten in de klas Tsjechische
kinderen, Duitse kinderen en voormalige migranten kinderen.
Tijd voor een zeer aandachtig bloemoffer.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten