woensdag 21 september 2016

Een betoverende dag


Najaar equinox. In het begin van deze Mabon dag straalt de zon door het dichte bos met mooie stralenbundels. Ik breng de kinderen naar Kindergarten. Koud en mooi tegelijk.
Als ik namiddag op de dal weide aan het houtzagen ben- een  grote eikentak is afgewaaid, trekt plots iets mijn aandacht. Ik zie op dertig meter afstand enkele menshoge lichtgestalten staan en me naderen.
Begroetend merk ik dat ze wat brengen. Wat; een levensgrote eenhoorn!. De lichtgestalten gaan weg naar boven en ik blijf met het hemels paard dat dichterbij komt en we omhelzen elkaar. Wat een kracht heeft dit wezen. Dan gaat het weer in de luchtsferen maar het blijft wel hier.  In de portal zijn meerdere eenhoorns in de boven sferen  te zien.
Onthuts bel ik een vriend die m’n waarneming bevestigd. Eenhoorns komen al meer dan twintig jaar op m’n pad, maar zo dichtbij is het nog niet geweest. Een mooi cadeau. 

In het dal stroomt een beekje dat uit z’n lichaam is en boven de rivier zweeft. De eenhoorn kracht brengt het weer in het waterlijf en het beekje gaat weer sprankelen.

Morgen rond 15.00 uur is het werkelijke equinoxpunt. Tijd om dan weer naar de weide te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten