zondag 11 september 2016

nieuwe leergang Gaialogie dit najaar

Graag wil ik dit najaar weer een eerste jaar leergang Gaialogie organiseren over geomantie/gaialogie; de interactieve relatie van omgeving met mens; naar buiten gaan om naar binnen te reizen.  Een leergang en leerproces hoe de grote Natuur verrijkend kan werken in het  Menswording proces

Ik stel voor een bijeenkomst – een dagdeel (morgen, middag of avond)  te houden in het weekend van de 23 t/m 26 september a.s. en hoor graag of je kan en  mee wil denken over de opzet.
Ik stel voor om bij elkaar te komen in Giessenburg.

Mijn leergang voorstel is:
- maandelijks een buiten ervaringstocht op een zaterdag of zondag dan wel maandag  n.a.v. het  eerste jaar van de leergang. (zie inhoud bijgaande bijlage); Totaal 20 dagen , te beginnen in oktober t/m juli 2017  en een 10 dagen  leergangweek in Schirnding e.o. het Fichtelgebirge in juli/augustus.
Afspraken maken over tijden en wensen inhoud.

- een maal in de maand een Skype bijeenkomst persoonlijk of in de groep n.a.v. vragen/ervaringen.

Nou laat het me weten of je mee wilt Mens/Natuurreizen in de interdimensionale OMGEVING  en wanneer je kan in de bovengenoemde periode. Geef graag aan welke dagdelen .


Goede tijden en tot horens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten