maandag 13 augustus 2012

Een saturnale demonische plaats

Aarde..zwart..door vernietiging opstaand..door de materie heengaand…het licht Dit weekend was ‘ons gezinnetje’ bij een permacultuur workshop in Lebensgarten Steyerberg, één van de grootste (100 inwoners) en oudste (1984) alternatieve communities in Duitsland. Wel met enige tegenzin daar ik vooraf wist dat er iets is met de nazi’s en een kampement. Het was dan ook niet mijn idee om er heen te gaan.
De toegang van het complex wordt gemonumentaliseerd door een kleurige kunstdraak die de ingang overziet. Het lijkt meer op een salamander dan de geplande draak die hier 25 jaar geleden werd gemaakt. De naastgelegen complex met permatuin, en ondermeer een prachtige zentempel tuin To Get Ji (geheimnisvolle tuintempel) van de Permacultur-Hof Steyerberg Choka Sangha e.V. heeft voor mij een niet te benoemen kwaliteit; alle vier elementen ontbreken in het gebied en de natuurwezens zijn volledig afwezig. En er is een buitenaardse beïnvloeding. Dat heb ik nog nooit zo meegemaakt. De natuurwezens in de omgeving geven een antwoord: het is hier te magisch donker!” Hum. Ik herken dat hier meer Mind over Matter werkt dan groene handen met matter. Vlakbij ligt een Januariberg, een andere naam voor een zwarte berg. Zwarte bergen zijn in de geomantie wel bekend als zeer bruikbare afvoerpunten. Op het terrein van de gemeenschap kom ik af en toe vlagen tegen van rioollucht. M’n dochter Janne is buitengewoon geïnteresseerd in het plukken van zwarte bessen en een ontmoeting met een zwarte kat. Plots herken ik dat hier een uitstroompunt is van zwarte aether en zich in de omgeving drukt. En hier sprake is van het spel van macht en onmacht. Als ik later vraag wat voor thema’s spelen in de gemeenschap hoor ik dat niemand een leider wil. Ook is de bekende geomant Marco Pogacnik hier eens langs geweest en zijn advies was dat de zenboeddhisten het oorlogsverleden hebben getransformeerd. De omgeving in Nieder- Sachsen De gemeenschap Lebensgarten ligt in een grondmorenen landschap waar in de voorlaatste ijstijd keileem en stenen zijn afgezet. Het lijkt wat op Drenthe maar dan horizontaler. Het gebied was in de NS tijd heel ‘bruin’. Het werd als eerste gebied gezuiverd van joden. In de periode van juli 1941 tot 1945 stond hier een bekende kruidfabriek de Pulverfabrik Liebenau waar kruid voor de oorlogsindustrie werd gemaakt. Over de oppervlakte van 12 vierkante kilometer stonden zeer verdekt opgesteld de honderden kruidinstallaties in de bossen. Vanuit deze fabriek werd in totaal 41.000 ton kruid geproduceerd. Het gevaarlijke kruidproces werd grotendeels door dwangarbeiders uitgevoerd. Van de in totaal 11.000 mannen, vrouwen en kinderen zijn er 2700 gestorven/gedood volgens de officiële papieren. Het terrein waar de gemeenschap Lebensgarten is was gebouwd voor de technische leiding van de fabriek. Na de oorlog stond het onder Engelse leiding en werd nog munitie kruid geproduceerd. De Nederlandse Firma Eurometaal werd eigenaar. In 1980 werden hier zelfs Amerikaanse kernkoppen opgeslagen en werd zelfs radioactief afval opgeslagen. Pas in 1994 werd de wapenfabriek onder druk van protest gesloten en nu ligt het gebied braak Het zwarte vuur In het bos achter ontmoet ik plots grote bruinzwarte salamanderachtige wezens. Ze zijn communicatief en vertellen me: wij beschermen een kwaliteit in de aarde onder deze gemeenschap”. Ik zie een ring om de zwarte opening in de aarde. De zwarte opening verbindt met het ‘zwarte vuur’, een alles verterend zwart destructief vuur. Een Kali-achtig vuur. Mensen zijn daar heel bang voor en het dood materie. En het reinigt alle materie. Dood en leven gevend tegelijk. Het is in feite de oerkracht in de materie zelf. Deze kracht werd in het Derde Rijk weer herontdekt en leidde tot de kernatoombom. . Dit zwarte vuur werd in de N.S.tijd gesymboliseerd door de twee SS runen. In het weekend wordt de samenstelling van de zwarte energetica me steeds duidelijker. Op horizontaal vlak tref je rond de uitstroom-opening -ontladingspunt, uitademingpunt- tenminste vier ringen aan van 100% zwart bij de opening naar 90, 80, 70, 60% zwart. Onderaards tref je van boven net onder het aardoppervlak tot dieper in de aarde; - zwarte kabouters - zwarte salamanders - nazi wezens met het SS dodekop teken, die de wezens hebben misbruikt Ze hebben het als machtspunt gebruikt: derde chakra en zonder liefde - een dinoachtig wezen met lange nek die angst schept en in het eerste millennium BC actief is geweest aan de oppervlakte. - zwarte chaoswezens in het schimmenrijk die daar opgesloten zijn en mogelijk in de toekomst aan de oppervlakte komen - een zwarte heel verdichte aanwezigheid , heel wakker. Geen zwarte godin of godheid doch iets voorbij ‘de goden’. Noem het ‘zwarte dimensie’ en het is een shape shifter. Het is in de 2e W.O. wel door magische rituelen aangesproken en ingezet. Door deze laag loopt de lange ‘zwarte baan’ inde aarde die hier een uitstroompunt heeft. Bovengronds heb je ook een subtiele manifestatie die er als geheel uitziet als een muts. - de fysieke berg - het subtiele zwarte afval in het wit - het subtiele afval in het zwarte negatieve door het NS regiem geactiveerd en misbruikt - het subtiele afval in het zwart positieve Door deze laag loopt een zwarte luchtbaan heen - het bekronende plaatswezen; een opengesperde drakenkop met waterlopende tanden. Gevleugeld en een helledier die vuur spuugt en een kromme rug opzet als ik hem contacteer. ‘Ik houd de energie vast en dit is m’n nest’ zegt het kort. In een nog subtielere laag tref ik een octaëder aan; een dubbele piramide met het vierkant als aardse vaste structuur. Banen des doods Bij verder onderzoek van de zwarte ondergrondse baan wordt me duidelijk dat het meerdere ‘zwarte bergen doorkruist Het heeft uitstroompunten, zoals hier die gebruikt werden voor bevruchtingsrituelen door de nazi’s. Hier werden de raszuivere Arische vrouwen ritueel bevrucht door de SS mannen. Zwart met wit. En het heeft instroompunten waar juist de concentratiekampen op werden gepland. Die bevruchten bepaalde krachten in de nederwereld met ‘mensenoffers’. Op rituele plaatsen als de Wewelsburg komen zelfs zes van dergelijke banen bij elkaar voor centrale SS rituelen. Zwart in religieuze tradities Op de laatste dag vraag ik aan de lokale zenmeester wat de overeenkomst is tussen de nazi occulte rituelen en de Japanse zen met de militaire staat. Immers in beide culturen werden religieuze praktijken voor macht doeleinden heel bewust toegepast. In Japan vochten Zenmeesters mee in de strijd en in Duitsland hebben Tibetaanse bonmonniken rituelen begeleid. Hij wist me alleen te vertellen dat de kwaliteit zwart in Japan niet zo’n betekenis heeft als in Europa waar meer waarde werd toegekend aan kleuren. En wat alles daarmee te doen? Het is me duidelijk dat elke invasie religie een probleem kan vormen voor het bestaande. Zen plaatsen in een bruin gebied vraagt om problemen. De implantbeheerder moet rekening houden met reacties waar het ook voor verantwoordelijk is. Zen is dan mogelijk net zo fascistisch als het NS doctrine of kan alleen Zen omgaan met dit? Op zo’n terrein zijn is een behoorlijke aanslag op je systeem. Slecht slapen, pijn in het hart en astrale aanvallen in de nacht. In Europa is sterk verankerd een intensive samenwerking tussen mens en natuur. In de V.S. is na de 2e W.O. m.n. door gebruik te maken van de expertise van de Nasi wetenschappers een samenwerking ontstaan tussen mens en buitenaardse technologie die ontmenselijkt. Mag ik wat veranderen of niet is m’n slotvraag. De verschillende lagen hebben onderscheiden wensen. Het ego , het grote gebeid en de aardelocatie zijn tegen maar m’n gidsen en begeleiders, het gebeid zelf en de natuurwezens zijn voor. Ik besluit de leiding maar te vragen om een eerplek voor de natuurwezens te lokaliseren naast de vijver waar ook het lokale gerespecteerd kan worden. En plots waren de elementen weer aanwezig in de tuin. Heb ik m’n eigen illusie doorbroken? Een inspiratief gebeuren om te ontdekken wat de onderste delen van het aardelichaam in de subtiliteit voor kwaliteiten kan hebben. Conclusie Op subtiel vlak zijn bepaalde fenomenen niet te transformeren maar te respecteren. Vooral als het om zwart gaat en demonische Nazimagie. Dat laten en de eigen agenda modern neerzetten in een opener omgeving is een veel betere uitdaging. Daartoe heb ik groot respect voor degenen die in deze levensgemeenschap verblijven. Maar het is niet mijn plek doch wel een leerplek. Wil je van iets iets maken, dan dien je ook alle aspecten te vooronderzoeken; het materiële (bodem, waterhuishouding e.d.), het energetische (geomantie), het emotionele (de empathie met de omgeving en de mensen), de mentale structuren (lokaal denknivo) en het spirituele (bijvoorbeeld bruin of licht). Dit weekend heb ik ervaren wat de Mind doet met de emotie, energie en materie. Het dictaat van de Mind kan nog steeds fascistoïde zijn. Someone I love once gave me a box full of darkness. It took me years to understand that this, too was a gift. (Mary Ollivier)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten