maandag 19 september 2011

inspirative bijeenkomsten in Amsterdam

In het najaar wil ik weer eens per maand inspiratieve bijeenkomsten organiseren, waarvoor ik je van harte uitnodig!
Volgende week is het weer zover in Amsterdam op de    woensdagmorgen. De data van alle activiteiten zijn hieronder weergegeven
Inhoud
Voor wie is geïnteresseerd in Gaialogie en een eigentijdse ervaring, is een maandelijks programma in Amsterdam beschikbaar. Op deze bijeenkomsten komen aan de orde:
actuele thema´s over Aardse subtiele fenomenen
vragen die leven
   uitwisseling van inzichten
Het Thema in  september is;   “Zoekmachines in je menselijk systeem”.  Herken de bewuste en onbewuste zoektour door het onbewuste in je uiterlijke wereld. Uitwerkingen van een eens geprogrammeerde mind die herkend kunnen worden.
….Ik loop steeds tegen dat aan in m’n leven’. Net alsof ik het opzoek…maar wat is dat in mij en wat wil het eigenlijk?

Woensdagmorgen  7 september
- Ontmoetingsplaats: Villa Sophia 
Provincialeweg 36 
1108 AB Amsterdam-Zuid Oost, tel. 0653777758. Mailadres: carin@villasophia.org
Deze locatie ligt op het terrein van het hotel Tulip Inn "Riverside Amsterdam" Daar kunt u parkeren (bij het hotel); bij het water (rechts van het hotel) staat de kantoorvilla.
-       Tijdstip: 10.00 – 12.00 uur
-       Andere data: 5 oktober, 2 november en 14 december

Maandagavond 19 september
- Ontmoetingsplaats: Annette van de Lang,  PN Arntzeniusweg 52/ 1, 1098 GR Amsterdam, tel. 020 6926941 of 06 27345724, mailadres: annetvandelang@wanadoo.nl
- Tijdstip: 19.30 – 22.00 uur
- Andere data:  3 en  31 oktober,  21 november en  12 december.

Graag tot weerziens op één van deze bijeenkomsten en ik heb er weer zin in en ..gasten zijn van harte welkom!
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten