donderdag 22 juni 2017

Insectenachtig aardewezen

Gisteren droomde ik dat een mij bekende leerpersoon me onderwees en me wees op een insectenwezen. Een wakker makende droom instructie

In de subtiliteit heb je veel categorieën van wezens die in en om ons mensenlijf zijn, zoals
- mensen wezens (dubbel- of meervoudige zielen, eigen of vreemde zielendelen, dolende zielen, mensgidsen e.d.)
- dierenwezens die vooral in het sjamanisme bekend zijn
- bacterie- en vooral viruswezens die je herkent bij bepaalde ziekten
- en insectenwezens zoals bij tekens en de vele subtiele vormen.
- buitenaardsen die vanuit de kosmische sfeer stelen, hypnotiseren en/of magnetiseren
- aardewezens die vanuit onze eigen aarde onder lagen energie stelen, aardekracht  dat zich bevindt onder ons fysieke lichaam.
Zo zat zo’n aardewezentje op 10 m diep onder me met sporendraden in m’n aardelichaam te zuigen. Het  insectenachtige aarde wezen was gestuurd vanuit de ondergrond van de nabijgelegen moskee waar de subtiele mensaarde energie naar toe ging. Door het je bewust te zijn ondermijn je dit wezen en laat het los. Een dergelijk ‘roof’ had ook een boven aspect waar de  kosmische energie ook werd weggehaald. Zo boven zo beneden. Helpers kunnen de gestolen ‘waar’ weer terugbrengen.

Dankbaar voor dit wakker maken daar het je sterkt in zijnsbewustzijn. En  het geeft ook subtiel empathie voor de behoeftigen met hun strategieën.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten