woensdag 9 januari 2013

Beïnvloeding van het herinneringsvermogen



Door verschillende factoren kan het herinneringsvermogen wegvallen of gereduceerd worden. Ondermeer door stress, ouderdom, vervuiling doch ook door subtiele  bezetting.  Ik herkende dat laatste ondermeer na een bezoek van een vrouw op de hof van Schirnding. Vaak maken gasten wat bij me wakker. In het subtiele  of fijnstoffelijke buitenbrein, de zone om het hoofd, merkte ik een vast punt, iets mechanisch technisch dat verbonden was met beïnvloedende buitenaardsen.  De functie van dit ingebrachte voorwerp is dat het opslag van data stopt en oneigen nieuwe informatie toevoegt.  Het is al vrij vroeg in m’n zesde levensfase subtiel operatief ingebracht aan de rechterbovenzijde. Een zone die ik al lang in het vizier heb waar een subtiele opening zat.
De ingebrachte ‘techniek’ voorkwam de vrije toegangsverbinding met de kosmos en sluitte me aan op subtiele buitenaardse zenders op aarde. Deze bevinden zich ondermeer op of bij zendmasten.
Nu nog de gast van gisteren melden haar eigen in dit geval dubbel gechipte brein.  Ontmoetingen maken me wakkerder! Vooral als de personen een bepaalde angst hebben dat in feite al duidt op een subtiel energetische bezetting.

De omgang met negatief beïnvloedende buitenaardsen kan oud zijn, gemanipuleerd of aangetrokken zijn door funktie en afkomst.Interessant is de Verklaring van de Menselijke Soevereiniteit
Betreffende Contact met Buitenaardse Naties en Krachten. Zie: http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/gastcolumns/the-allies-of-humanitie/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten