dinsdag 5 september 2017

Oude Boheemse water kuuroorden met hun belevenissen

Eind van de middag naar Franzensbad,  de badplaats voor de werkers zoals dat oudtijds werd gekarakteriseerd.  Marienbad was voor de midden klasse en Karlsbad voor de upper class met de hete bronnen. Alle plekken liggen in een bereik van 15 – 40 km.

Mijn intuïtie geeft in Francisbad aan ‘grote helers’ en ik zie ze in de luchtsferen. Als ik op de bank zit bij een voor mij geliefde bron drinkplek zie ik grote sterke naakte menswezens, gelijk reuzen met Griekse proporties die boven de bad drink plekken huizen.  Eén vertelt me: ik ben 300 jaar oud en we zijn met mensen meegekomen uit het Erzgebirge wat traditioneel een rijk hellingen gebied was,  en vervolgens zijn we hier steeds gevoed en daardoor groter geworden. Hier zijn er een zestal; bij de bron waar ik zit een mannelijke maar in het park zijn ook 3 vrouwelijke naast de totaal drie mannelijke vormen.
Deze wezens kunnen in het subtiele aether en astrale lichaam helend werk doen en dat is fraai om hun werk aan te zien.

Pratend met een vriend over dit fenomeen zegt hij dat het larva’s zijn; wezens die de talenten van mensen vorm geven. Vaardigheden/talenten  die zij hebben kunnen worden overgedragen.  Gebeurd dat niet dan kunnen ze ook tegen werken in een gebied.


Helend kuuroord water ervaren van de  'Böhmischen Bäder-Dreiecks' met haar drie bekendste kuuroorden Franzensbad, Marienbad en Karlsbad

Voor belangstellende kan ik in de herfst vakantie een week organiseren om de helende kwaliteiten van artesische bronnen te ervaren; drinken, baden, sauna en op de plekken zelf zijn. Ook de vele subtiele fenomenen die samenhangen met deze kwaliteiten van de nederwereld met zijn watervuur kwaliteiten die in de ‘middenwereld’ komen en weer bovenwereld fenomenen aantrekken. Wateralchemie aan den lijve ervaren!

Ook kan een individueel programma worden samengesteld.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten