donderdag 25 april 2019

Meerling ziel aanhechting of bezetting


Bij de ontmoeting van een medemens heb ik geleerd dat verschillende spirituele fenomenen herkend kunnen worden als het gaat om zielen. Een dergelijk fenomeen breng ik hier onder de aandacht.

In de baarmoeder kunnen namelijk de volgende subtiele verschijnselen plaatsvinden:

-       Een bevruchting van meerdere eitjes die elk afzonderlijk een verbinding hebben met een eigen ziel, dat vooraf geestelijk is bepaald, dan wel door inbreuk vanuit de lagere werelden wordt ingevuld door bijvoorbeeld een dolende ziel die rondhangt in de lagere sferen, dan wel door een spiritueel magisch rituaal zijn aangetrokken. Het laatste heb ik een keer gezien in een sekte in een spirituele gemeenschap in Noord-ItaliĆ«, die buitenaardse zielen zo aantrokken met speciale kwaliteiten.

De zielen komen via een kind tot geboorte met hun eigen ziel als eenling, tweeling, drieling e.d.

-       Een bevruchting van meerdere eitjes al of niet bepaald door de hiervoor aangegeven mogelijkheid, maar waarbij tijdens de zwangerschap een of meerdere embryo’s sterven.
Wat voor mogelijkheden zijn er dan?

a.     Er treedt in de baarmoeder een herordening plaats van de dominantie van de bezetting van het embryo, bijvoorbeeld dat de ziel van het gestorven embryo een andere ziele-eitje of -embryo indringt en mee incarneert. Vaak is de indringer een minder ontwikkelde ziel die de ander verstoot. Er treedt dan een meest niet herkende meerling – twee of drie-zieligheid lichaam- op bij geboorte.
Een meerlingkind kan bestaan uit tenminste twee zielen, doch er zijn ook voorbeelden van drie-zieligheid. De indringer bepaald vaak de persoonlijkheid en de eigenlijke geplande ziel zit buiten het lijf en is niet meer de baas of de algehele aanstuurder van lichaam en persoonlijkheid.

Dat kan uitwerkingen hebben op bijvoorbeeld het niet erkennen van de fysieke geaardheid van het lichaam. Bijvoorbeeld dat een man zijn fysieke mannelijke lichaam niet accepteert en graag een vrouw wil zijn en zelfs zo ver kan gaan dat het het ingenomen lichaam wil veranderen naar de geslachtelijke geaardheid van de indringer door ombouw via bijvoorbeeld hormonale kuren en operaties.
Een andere uitwerking kan zijn dat de persoon moeilijk kan aangeven wat het wil, omdat het vanuit twee zielen ingevingen krijgt en dat niet kan plaatsen of ordenen.

b.     De ziel van het gestorven eitje of embryo verlaat de baarmoeder en zoekt al of niet via de geestelijke wereld een nieuwe indaling via een eitjes bij dezelfde moeder of bij een ander in de omgeving om weer direct terug te komen.

Deze zielen kunnen dan weer elkaar zoeken en zelfs in hun leven elkaar vinden. Ik ken een voorbeeld van een tweeling die later de verloren gegane derde ziel zoeken, vinden en ontmoeten. Dit fenomeen heet verloren tweeling of meerlingziel.  

Het ‘sterven’ van een embryo in de baarmoeder kan al of niet herkend worden door de moeder als een vroegtijdige spontane abortus.

Een feitelijke bewust aangegane abortus is een geheel ander fenomeen waarvan m’n leermeester steeds zie: ‘dat is moord en heeft invloed op de moeder en dient te worden verzoend’. Hij herkent dat deze vrouwen later vaak bepaalde ernstige ziekten krijgen door de rebellerende zielen, dan wel vanuit de geestelijke wereld bewerkte uitwerkingen.

Overigens kan bij de bevruchting van een eicel ook een aantal spirituele fenomenen optreden, zoals een aanhechting van een rondzwervende ziel op de plaats van conceptie.
Of het meeliften van een in een ander leven overgegane ziel die door de hoofdziel iets is aangedaan, bijvoorbeeld gedood, en dan meelift met de veroorzaker en in een ander leven de ziel wil wreken (indringer).


Bevruchting in een onbewuste toestand in astraal lagere werkelijkheden zoals tijdens oorlog, verkrachting en in andere neder werelden omgevingen, kunnen ook bepaalde zielen aantrekken waar de geestelijke wereld geen greep op krijgt. De losse seksualiteit van deze tijd om de lust kan wel degelijk maken dat lager ontwikkelde zwervende zielen meer kans krijgen om te incarneren. Voorheen kende men de gevolgen die dat heeft op een ontwikkelende cultuur.

Ik ken ook een voorbeeld van een Surinaamse yogi, waar ik een tijdje in de leer was, die getrouwd was en alleen gemeenschap met zijn vrouw had om een kind aan te trekken dat geestelijk gewenst was. En dat waren ook bijzondere kinderen.

Met dank aan datgene(n) dat me voorging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten