maandag 9 september 2019

Onderlaag contakt van menselijke bewoning


Zondag 8 september 2019

Ga regelmatig naar een bosgebied vlakbij m’n huis. Daar is veel voor me te beleven dat ik nog niet ken.
Herken de volgende belevendigde lagen in de zuidelijke berghelling:
Oppervlakte
1e laag woonlaag, gelijk onze wereld met een bovenaarde en een onderaarde
2e laag
3e laag

Op de berg heb ik een andere wandelroute genomen, nu tegenover het voormalige boerenhuis. Daar is een plek in het bos aan de rand van de akker met lelietjes van dalen. Een instroompunt en een natuurlijke plek, die bewaakt wordt door kabouters. Daar gaat de kosmische instroom naar de 2e laag waar het een sterrenpunt is aan de hemel.
In het verleden hielden ze zo’n plek vrij van begroeiing, opslag in opdracht van bijvoorbeeld een druïde.
Ook een reus komt nu even langs als ik daar zit.

Op de berg bij de door mensen aangebrachte zitkommen zit ik wat bezijden aan de noordzijde voor contact.  Een verdoemde plek door christenen komt boven en zie een laag boven het landschap hangen. Haal de vloek weg, wordt me duidelijk.  Zie priesters met wijwater en een wierookvat die de gewijde grond hier ontwijden.
Ik krijg door dat hier nog lang riten werden gedaan door vrouwen voor de Godin.

Plots trekt een slanke lichte menselijke gestalte de aandacht.  Het komt uit de onderste laag, de derde laag. Het zegt:” Ik ben van een volkje dat hier in de aarde woont. Jullie noemen het Cro Magnon mensen.  We zijn onderaards gegaan omdat het onze tijd was. Ik ben een ziener en heb je gezien hier bij de stenen.” Hij wil dat ik meega in zijn rijk en zie bergopgaands een bewaakte opening in de berg. Maar nu wil ik dat niet.
Het vervolgt: Dit is een hele grote Ster voor ons volk.  Wij kunnen leren van jullie wereld en jullie van ons.”  Hij bedoeld het steencomplex op de berghelling.
Mij wordt duidelijk dat het jagers-verzamelaars zijn, die nog onderaards verder leven in de dinotijd. Een wereld die tegelijk met de onze plaatsvindt. Ik zie een groep van deze mensen zitten op de aarde.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten