donderdag 10 september 2015

Een uitstapje


Gisteren werd ik wakker uit een droom in de vroege morgen. Ik droomde dat ik op reis was naar een andere planeet met een groep.  Ik liep daar met een ruimtepak rond doch ontdekte al snel dat ik daar gewoon zonder pak kon rondlopen.  Het leek daar wel een tweede aarde waar het ook regende zonder vegetatie.  Daar waren veel mensen en ik liep er rond in een niet groene materie omgeving.  Ik deed daar op m’n eigen wijze metingen maar het was daar raar.  Ik zag talrijke technische installaties en ik wist dat ik niet alles wist wat hier gebeurde.  Zo was ik met een groep in een landschap en we moesten op een rij staan. Onder ons was rulle aarde en ik ontdekte ronde metalen voorwerpen die in de bodem lagen met daarachter een kleine tunnel.  Ik zag ook heel veel zwartachtige kippen ondergronds. Ik begreep ook dat men hier regelmatig naar toe ging om alles te bevoorraden. 
Ik droomde daar ook in m’n droom en ik ging later weer terug naar de plek van aankomst. Ik zag ondermeer een kaart van het gebied. Ik realiseerde me dat de anderen zeer meegaand waren en ik  wel onderdeel van de groep was maar zelfstandig beslissingen nam.  De informatie voorziening was daarook niet optimaal.

De uitreding was in de slotfase van m’n slaap zo tussen 4.30 en 5.30 uur.  En de planeet bevond zich in dit melkwegstelsel.
Opmerkelijk was bij het wakker worden dat m’n ogen waterdoorlopen waren en wat plakten.


Bij na-onderzoek  bleek dat het buitenaardse een eenzijdige verbinding had gemaakt met m’n systeem wat in m’n aarde aspect van het aura was aangebracht in een andere tijd-ruimte. Een eenzijdige verbinding mag je verbreken. Het waren spleetogige buitenaardse die ik wel meer ken en niet vertrouw. Ze hebben de mensensoort in het verleden en nu behoorlijk in het fysieke en subtiele genen gebeid gemanipuleerd. Een droom die tot loslaten aanzet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten