donderdag 24 september 2015

Een wakker geworden kracht door buiten


Het volgende. Ik had een gast voor een dikke week op werkbezoek als helper. Het boterde niet zo tussen ons. Hij overtrad grenzen en was in het werk niet zo praktisch snel geschikt ook al stelde hij zich voor als een ervaren bouwer. Na een ruzie werd de constructie duidelijk door een advies van een vriend. Zijn actieve demon boven zijn hoofd maakte mijn onbewuste levende demon in de aarde wakker en dat geeft strijd. En dat was er.  Mijn vriend zei dat ik eigenlijk blij moest zijn met zijn aanwezigheid daar het iets in mij wakker maakte. ‘Bij boosheid heb je ongelijk” was zijn stelling. Het geheel vond plaats op de energetisch belangrijke dag de herfstequinox, twee dagen na de fysieke datum. De dag dat licht- en donkerkrachten in evenwicht met elkaar zijn.
De dagen die nu komen tot midden oktober zijn volgens mijn andere vriend Lantos dagen ‘dat God de wereld heeft verlaten’. Een moeizame tijd met dicht bij jezelf zijn.

En nu zit ik met die eigen demon die zich weer snel gaat verpakken in een andere gedaante. Oké doorademen en onderzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten