woensdag 6 december 2017

Subtiel huisonderhoud van grof naar fijn


Als deeltijd huisman maak ik de oude hof zelf fysiek schoon en gebruik stofzuiger en eigen bronwater dat m’n voorkeur heeft. 

Ook subtiel menselijk afval  dat hangt in de ruimten moet vervolgens worden afgevoerd dat de subtiele draken voor me regelen op m’n verzoek. 

De afvoer via de muren met aangekleefd materiaal gaat via de drainage aan de buitenzijde van het nieuw aangebrachte huisfundament naar de lokale beek. Dat deel ken ik.

Doch het subtiele riool in het huis  zelf is ook een  onderwerp voor energie die niet bij ons hoort.  M’n leermeester vraagt me: en waar zit dat in het huis? Daar en daar en ik zie het.  ‘De afvoer is geblokkeerd’ zegt hij en ik zie dat het niet stroomt en probeer het te openen. Voor een kwart is het open, zegt hij vervolgens. En ik ga verder. “Nu voor de helft en even later, nu nog het laatste stukje.” Een zwart wezen blokkeert de opening en dan gaat het uit het hele huis naar dit lage punt stromen in de aarde waar het voeding is voor de neder wereld. En het huis ontspant en krijgt subtiele voeding van boven en opzij!

En nu regelmatig aandacht geven aan deze afvoer zodat het op een gegeven moment automatisch gaat.

Meer info in de leergang gaialogie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten