woensdag 1 januari 2020

Kristallen verbinden zich tijdens midwinter: boven met beneden rituaal


Het was op een dag zo rond de 21ste december 2019 dat ik mijn dagelijkse houtverzamelactiviteit volbracht.  Op de terugweg zie ik plots voor me een robuuste eenhoorn en denk gelijk: aha dat wordt reizen! Nee, het steigert bij die gedachte. Het meldt dat ik bij de plek in Sommerhau  snel wordt verwacht.  Ik opper of het ook vanmiddag kan: nee, rond 12.00 uur!  Het is even voor de middag en ik moet me haasten. De eenhoorn is inmiddels weer spiraalsgewijs vliegend omhooggevlogen.

Ik ga een andere looproute naar de zeer oude heilige plek met haar grote granieten rotsen en Schlusselschalen waar ik rond 12.30 uur ben.
Ik zie dat er vele natuurwezens volkeren zich verzameld hebben in een grote kring. Daar vindt een energetisch fenomeen plaats, een versmelting van iets van een boven kristal en een onder kristal uit de aarde. Manifestaties van plasma. Zoiets is lang niet meer gebeurd dat de zegen van boven en de kracht van beneden elkaar ontmoeten.
Na het gebeuren applaudiseren de vele natuurwezens. Kleine Lichtwezens van boven mengen zich tussen de natuurwezens en draken uit de ondergrond komen omhoog. De jonkies wagen zich als eerste uit de ondergrond waar ze in een van de ondergrond werelden leven.
Mijn snelle komst was gewenst om de twee polen bij elkaar te brengen.  

Later zie ik dat de twee kristallen weer uit elkaar gaan, naar boven en naar beneden.  Ik heb een waarlijke verbinding meegemaakt!!

Als ik terugloop wil ik een steen op een plek meenemen. De steen wil wel maar een hele grote draak schudt nee.  Het wijst dan naar boven waar de eenhoorns leven. Zowaar hier is een eenhoorn laag boven in de sferen, die een groot netwerk hebben ook naar de weide in het dal waar ik hout haal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten