dinsdag 25 december 2018

Die verbindingen met boven



Kerst is een feest dat vooral ook met sterren heeft te maken.

Op het pad kom je elke dag weer met nieuwe inzichten over de subtiele realiteiten. Zijzelf onderwijzen steeds van hier op aarde en in wat wij de Ruimte noemen.

Onlangs was ik in Drenthe bij Bronneger en de natuurwezens vertelden me dat de hunebedden daar niet voor niets staan en de Hondsrug de Melkweg voorstelt. De hunebedden waren de uitdrukking van bepaalde functionele aarde-hemel verbindingen en juist op de Hondsrug tref je de meeste aan. Wat geheel nieuw voor me was dat deze neolithische bouwwerken door de laatste levende neanderthalers gebouwd zijn. Dat betekent dat ze ouder zijn dan archeologen voorstellen.

Vandaag was ik weer in het Fichtelgebirge onderweg en het is een hele reis om de sferen in de bovenwereld te herkennen. Boven het één is weer het ander en het is een kunde om de concrete sterren te herkennen. Boven Odin is weer dit en dan weer dat. Een prachtige voedende hiërarchische onbeladen instroom vanuit het geheel dat we deels met onze materiele ogen kunnen waarnemen, doch de werkelijke verbindingen gaan voorbij wat wij zichtbaar noemen.

In de ruimte werd me te zien gegeven dat ons zonnestelsel ook aan het veranderen is doordat de as van de zon is veranderd. Nu is omdraaiing van de zon een jaarlijks fenomeen en dat heeft steeds gevolgen ook hier op aarde. Wat ze me ook lieten zien dat de nabijgelegen galaxi  Andromeda dichterbij gekomen is. Het beweegt zich als het ware in deze Melkweg gelaxi. En dat heeft ook invloed op de aardestromen, vooral in het magma dat op plaatsen gaat koken. Aardbevingen en vulkaanuitbarstingen zijn daar dan weer een uitdrukking van. Krakatau in Indonesië en Etna op Sicilië, de tweena actiefste vulkaan in Europa zijn weer aan het uitbarsten, veel vuurwerk komt ervan deze ‘plof vulkanen’.
Dus laat je verrassen.


Ik elk geval is esoterisch al lang bekend dat onze planeet in het centrum van de dierenriem staat en daardoor veel input heeft van boven om zo de geboorte van de vijfde dimensie mogelijk te maken. Een mooi kerstgeschenk en weet dat we leven in een tijd van grote veranderingen. Maakt dat niet blij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten