vrijdag 21 december 2018

in subtiliteit heb je ook 'achter' lopers

Vandaag naar een plek op een lokale berg die ik ken om te zien hoe het met de eindejaar riten is gesteld rond midwinter.  

Boven komend hoor ik; een bijzondere gebeurtenis zal hier plaats vinden. Boven gekomen zie ik op een veld bij de oude riteplaats in een kring dansende grote elfen.  De god Pan met zijn grote swanz staat er ook. Van ver zie ik een vrouw komen tegen haar wil, dwang. En boven zie ik een verkeerd ruimtevaartuig.
Echt een voor mij verkeerd ritueel en voel de druk en loop snel weg. Een oude offering dan wel bevruchting is niet meer van deze tijd om het zo te doen.
In de sferen kunnen ze ook achterlopen, of hele oude programma’s afdraaien, omdat ze niet anders kennen. Net als bij de mens die ook vaak in oude patronen lopen en meer wolf zijn dan waarmens

Morgen weer eens gaan kijken of ze hier iets van geleerd hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten