dinsdag 12 maart 2019

Gronings gasleed een diepere oorzaak?!

Lange tijd was de aanname dat wij mensen leven in de midden wereld met daarboven de bovenwereld en onder de neder/onder wereld. Een typisch christelijk wereldbeeld . Wel kun je die kwaliteitszonen als zodanig herkennen met elk hun eigen onaardigheden
Vaak zie je in steden het fenomeen ontstaan dat de onder- of nederwereld in het mensenveld is ingedrongen waardoor er een onjuiste interactie tussen beide werelden  kan ontstaan.

Ik kom hier op omdat ik begaan ben met het lot van de Groningers door het ‘aardbevingenleed’. Dat is wat wij mensen herkennen omdat de materiële goederen bedreigd zijn. In werkelijkheid is iets heel anders gaande. Het veld waarin deze mensen daar wonen is onder-/nederwereld geworden door de gaswinning en de lagere astraliteit voelt zich daarin heel wel en beinvloed ook het angstnivo reactiepatroon van de bewoners.

Dit gebied kent een lange geschiedenis van relatieve uitbuiting; door de  katholieke kerk via de kloosters, jonkers, ontveningen (aarderoof), afgravingen van de terpen (aarderoof),  slag met het water), communisme en recent de gaswinning.
De slachtoffers van nu zijn mogelijk in andere incarnaties veroorzakers geweest en omgekeerd en ook voor hen is hun persoonlijk ervaren leed een ware Spiegel.

Waar gaat het feitelijk om
In Gronings aardgasland zijn zo ongeveer 29 productieputten, 26 observatiepunten, 1 injectiepunt en 15 verlaten punten.(1)  Alles bij elkaar meer dan 70 openingen in de diepe ondergrond tot enkele kilometers diep. Vergeef me als ik niet juist heb geteld maar het zijn er in elk geval veel en goed verspreid in het gebied van midden- en Oost Groningen. Elke opening of die nu actief is of niet heeft een negatief aura om zich heen door onterechte onttrekking vanuit de Aarde. Al deze ‘negatieve’ punten krijgen een overstijging door negatieve veld interactie wat een nog grotere astrale belasting geeft op bepaalde concentratiepunten  als Veendam/Stadskanaal, Winschoten, rond Loppersum en Nieuweschans.

Leefden de mensen eerst in bijvoorbeeld een positief voedend aetherveld, nu is het hele gebied een negatief astraal veld,  dat volgens bepaalde interpretatie te benoemen is als onderwereld. Je ziet hetzelfde in het Limburgse mijngebied en in Brabant is het 'varkensgetto', dat allerlei andere ‘onderwereld’ activiteiten aantrekt die zich daar wel in voelen.

Door het bodem zakkingen proces kunnen de subtiele afvalstromen ook niet wegstromen naar zee en blijven hangen. Ze verzamelen zich als het ware, daar ze het laagste punt opzoeken.  Je treft dat ook aan in huizen in kelders, diepe waterputten en lage punten.


Oude volkeren hebben een beter energetisch inzicht en verlaten zo’n plek gewoon en zoeken hun heil naar voedende gebieden. Zo ontloop je echter wel de les.

Wat  nu te doen met Groningen?
 Het begint eerst met bewustzijn en vervolgens de lange weg naar herstel. Bijvoorbeeld;
- geen nieuwe putten meer zonder overleg met de ondergrond/omgeving
- herstel van de vernegativiseerde punten door bepaalde processen in gang te zetten
- een andere respons van de politici die dit hebben mogelijk gemaakt en zelf ook last hebben van de bijwerkingen van hun besluiten
- en een zeer, zeer, zeer doende dienende reactie van de olie winning maatschappijen
- en u als consument bent de gebruiker van dit gas en is mede verantwoordelijk. Doe wat voor dit gebied en help mee het subtiel te herstellen!

Geen schoon perspectief maar werk aan de winkel

Wees zuinig op je landje landgenoten, het is klein en zeer kwetsbaar aan het worden. De uiterlijke schijn heeft een veel diepere wortel!

Bron: 1. Oplegnotitie - Winningsplan Groningen-gasveld 2016, Assen, 19 april 2016

HANDHAVING HUIDIG PRODUCTIENIVEAU VAN 27 MILJARD M3


Een ongeluk komt zelden alleen, zegt men in goed Nederlands. Frappant is wel dat dit spreekwoord in andere talen letterlijk hetzelfde is, zoals in het Duits ‘Ein Unglück kommt selten allein’ of in het Frans met ‘un malheur n’arrive jamais seul’. 
Maar Fransen zouden Fransen niet zijn als ze niet de oorsprong van deze internationale volkswijsheid zouden claimen. Het zou de dichter Rutebeuf (1230-1285) zijn die in oud Frans (li mal ne sevent seul venir) op het idee kwam om ongelukken aan elkaar te koppelen tot ze een ketting van onplezierigheden gaan vormen.”
Sylvain Ephimencoin zijn Trouw column van 12 maart 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten