donderdag 19 december 2019

Twee plasma kristallen gaan de ontmoeting aan met Midwinter




Afgelopen weekend was ik in het Groningse Fivelingo om het subtiele wierden weer aan te gaan.  Op zo’n wierdepunt zie ik een klein kristal uit de Steentijd in de nabije bovensfeer: in dit kristal waar alles in zit, in een zeer dynamische beweging, voorbij het Licht, Plasma, essentie. Het vertelt me het volgende:
“In het midden van de Winter kom ik naar beneden om de Aarde te bevruchten, gelijk de Ster van Bethlehem. Ik ben een uitkristallisatie van de kosmos op dat Moment (alle tijdsbepaalde kosmische invloeden). De hemel is dichterbij de aarde, zoals jullie dat zeggen. Het mag weer herkend worden. Ik ben alle antwoorden op alle vragen en wensen, stel ze!”

Bij een tweepunts wierden kan ook een Donkere Levenskristal in de ondergrond zitten, door Steiner Ahriman genaamd, en het Levenskristal in de bovensfeer, door Steiner Lucifer genoemd. Bij midwinter versmelten de beide kristallen, komen bij elkaar als een supernova. Ingewijden zagen dat!

Laat het Licht het Duister bevruchten en het kind van Bethlehem wordt geboren. Bij een Benedictijner kloosterwierde werd de naastgelegen wierde naar Christus geboorteplek genoemd.

Overigens is zeer interessant om de subtiele vestigings factoren die de benedictijnen hanteerden te onderzoeken van hun Groningse kloosterpunten.
Voorbij de dualiteit, j de vier elementen, aether, het Licht- en Donker kristal zijn daar nog de sterren, die we vervolgens gaan onderzoeken. Overigens kunnen deze Oerfenomenen door mensenhand zijn misbruikt en hun natuurlijke dynamiek verloren hebben.

Komende dagen is het weer het dieptepunt in het Lichtjaar en vinden de bevruchtingen weer op de Oude plekken plaats, Tijd maken om dit natuurlijke Ritme proces waar te nemen.

Belangstellenden zijn van harte welkom bij het subtiele wierden onderzoek in Groningen.
(foto's Yolanda)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten