maandag 23 maart 2020

een nieuwe sfeer uit de aarde stijgt op

Gisteren was ik buiten en het viel me voor het eerst op hoe blauw de lucht is. Zo helder ken ik het niet. Een mooie verrassing.
Mijn gang was naar de Schneeberg, de hoofdberg van Franken niet ver van hier. Mij was al opgevallen dat de 3D subtiele wereld de aarde was ingetrokken en het menselijke veld van chaos erboven. Nu zag ik dat er een nieuwe laag uit de aarde opgekomen was en tot een meter boven de grond kwam. Het was geen 3d subtiel voor de elementalen/natuurwezens, ook geen 4eD maar een 5e dimensie laag voorbij ruimte en tijd dat je nog in 3 en 4 kunt ervaren.  5D is een andere ‘ruimte’ minder vast en meer beweeglijk met een geweldige rust in zich, heel ijl, stil en heel helder. Onbenoembaar en vormloos. Lantos m’n vriend herkent dit fluïdum. Ik ben deze laag aan het toelaten en door laten werken in het systeem en dat duurt enige tijd en maakt moe, door de transformatie.

De sferen gaven ook aan dat dit virus niet door de ’negatieve krachten’ zijn gevormd maar daaraan voorbij die het bewust vanuit de bovenwereld hebben geplaatst om een fundamentele verandering te bewerken.  En dat is gelukkig gaande.

De stadse cornavrouwe van 24 is weer weg bij me weg. Die jonge studenten zitten zoveel volle onzin door hun studie dat ik dat niet verdragen kan. Vriend Lantos zegt het mooie dat wij niet kunnen accepteren dergelijke onzin in onze omgeving en ertegen te weer gaan om het te ontmaskeren. Heidegger had ook zo’n karakter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten