donderdag 12 maart 2020

We leven in een hypertijd van onbegrensde emotie, ruimte en gaan we ons nu echt leren begrenzen?

Het is een nieuwe opgave om kluizenarisme te bedrijven en je te onthouden van sociale kontakten onder het mom van verkleinen van de overdracht aan virussen om zo de ziekenhuizen niet over te belasten met dat mensengemaakte strijd virus.
Een prima spirituele opgave van naar binnen gaan en minder te reizen in het 3 D-veld. Het is echt heel rustig in de boven sferen door dat mindere gevlieg.

Het subtiele 3D veld heeft ook haar bewegingen. Tijdens een bezoek aan de hoofdberg in Frankenland, de Schneeberg, viel me op dat de reuzen de berg aan het beveiligen waren met 1.5 m grote zwaar aarde aether ballen. De lichte werelden waarschuwden me voor komende bedreigingen en gave me extra beschermingswezens mee.
Thuis zag ik plots een aanzienlijke vloot grote zwarte anti bewustzijns wezens invasie uit het oosten aanstromen door de lucht.  Wezens die laag astrale mensen kunnen aanzetten tot. Met vrienden konden we die stroom weer doen terugkeren in haar bronplek in China.

De dag erna ging ik naar de eerdergenoemde hoofdberg en zag dat de reuzen die ballen weer terugbrachten naar een speciaal punt van de aarde. Echter wat ik nog nooit hier had meegemaakt was dat het voedende aarde aetherveld verdwenen was en zich had teruggetrokken, inclusief de 3 D subtiel en hogere dimensies. Het was alsof het in de aarde was geklapt uit bescherming. Wat komt er nog meer op ons af, waartegen zij zich terugtrekken? In elk geval volgen de 3D mensen de bewegingen in de subtiele werelden: pas op de plaats en geen paniek of angst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten