maandag 23 maart 2020

Grenzen stellen aan wifi in een onbegrensde wifiwereld

Ik had pas een gaste die ik vertelde dat ik bij voorkeur niet wil dat in m’n huis mobiel gebeld wordt al of niet via wifi. Ik heb wifi in huis dat meestal uitstaat en alleen op verzoek wordt aangedaan.  Deze gaste had een computer die niet meer aan te sluiten is met een kabelverbinding op internet. Toen ik even weg was, had ze zonder te vragen de wifi zelf aangezet en ik merkte het direct daar het huis me die impuls gaf. Immers de huiswezens m.n. de elementalen als dwergen en kabouters moeten er niets van hebben. Gelukkig heb ik geen buren welks wifi in m’n hof doordringt
Ik heb gevraagd of ze haar spullen wilde pakken en de reis verder te maken in de wifiwereld maar niet hier.
Dit voorval heeft me gesterkt om m’n woonomgeving als geheel wifivrij te maken en alleen buiten de hof te gaan als je mobiel wil bellen. Net als rokers naar buiten moeten om hun verslaving te uiten.
Vrienden hebben een apparaat gemaakt dat 5G buitensluit en/of omzet en het proefobject mag ik hier testen. Ben benieuwd en het is opweg naar hier.

Welkom in de kleine en daardoor meer verbonden wereld die anders is dan daarbuiten in de ogenschijnlijk Grote onverbonden wereld met haar onbegrensd onheel gedrag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten