zaterdag 23 november 2019

Op stap naar de eenhoorns in het Groningse


Als je op het pad van Heelheid bent kom je ook bijzondere sferen en wezens tegen. In het Noord Groningse troffen we de laatste keer heelheids punten en waardevolle heelheidsvelden aan op oude krachtplaatsen. Dergelijke fenomenen raken je direct en maken veel indruk bij betrokkenen.

Het is ’s morgens vroeg op een dorpswierde in Fivelingo. Wat achteraf zie ik haar daar staan en om haar te benaderen zijn er drie stopzone ’s. Het is een kleine vrouwelijke eenhoorn die het volgende vertelt:
 Ik ben hier al sinds mensen heugenis. Ik ben met mensen hier gekomen uit het Hoge Noorden. Ik onderwees en leerde de mensen en onderhield de verbinding met de hemelse sferen die nu weg zijn. Ik ben heel oud, pre-Atlantisch en kom van een oud volk dat in het Noorden woonde, dat jullie de Hyperboreërs noemen.
Wij horen eigenlijk in de boven sferen, maar hier leef ik teruggetrokken in de onder sfeer. Mijn taak is om dit punt te behoeden voor verval en ik trek ook de juiste mensen aan zoals M. J. en Y.  en nu jullie.
Ik kan jullie leren van de oude leer van heiligheid. Heiligheid is geen kwaliteit maar een Zijns toestand. Je hebt het of je hebt het niet. Ieder mens heeft het in zich, deze heel makende vonk, die bij jou in je hart is. Herken het en eer het.
Ik wil alleen herkend worden en heb niets nodig en noem me de eenhoorn uit het Noorden.
In R. zat een heel nest eenhoorns (5) waarvan er nog twee over zijn.  En er zijn nog drie andere punten waar je ons kunt vinden.
Ik blijf hier tot het einde der Tijden want dit is een Tijdloos Eenheidspunt.”

Nu is contact met eenhoorns voor mij geen nieuw fenomeen in de afgelopen dertig jaar van ontmoetingen met de subtiele werelden. Ze zijn soms heel lijfelijk voelbaar en zelfs een vliegreis met een gevleugelde is me overkomen.
Toch is het niet in het fysieke maar in het subtiele deze ontmoetingen.
Als ik m’n oudste dochter die veel met eenhoorns heeft, vertel: kom ga je mee op bezoek, zegt ze resoluut: ze bestaan niet. Na ja, ze heeft gelijk dat in haar te beleven zintuiglijke stoffelijke wereld ze niet herkend worden. Je moet overschakelen op een andere golflengte!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten