Wordt het niet tijd voor een radicale consumentenboycot tegen de
ogenschijnlijke dwaze VS machtspolitiek met haar multinational strijd
technieken?
Het mijden van bedrijven zoals Microsoft, Google, Apple, Coca Cola, McDonald,
UPC, American Express, FedEx
Express, FedEx Corp, of tanken bij Exxon Mobil
of Chevron of te reizen met bijvoorbeeld American Airlines of VS auto’s te
kopen als Ford, Dodge, Chevrolet, Pontiac, Hummer? Een consumenten boycot?
Is het ‘ont amerikaniseren’ een nieuwe reactieve trend?
Het is m.i. juist om minder
afhankelijk te worden van deze opgeblazen grootmacht en een Europese identiteit
neer te zetten in deze open wereld aan het begin van de 21te eeuw.
Elke duizend jaar breekt aan
het begin van elk millennium een nieuwe tijd aan. Dat was rond de jaartelling
zo, rond het jaar 1000 zo en mogelijk ook nu zo.
Is thuis blijven en uit je
eigen tuin eten als je die hebt en samenleven met wat daar is de oplossing? Of
is er een stap verder te zetten dan lokalisering
als reactie op globalisering!
En hoe zit dat met geomantie?
Deze oer-wetenschap heeft immer een locale aangepaste variant weten te vinden
van grote stromingen; de plek en de
creatieve mens bepaalt mede wat hier en nu past.
Aan u nu de keus om een individueel
teken te zetten!
Graag reacties!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten