zondag 13 mei 2018

Moeilijke leermeesters die indringende buitenaardsen



Buitenaardsen, bepaalde wel te verstaan hebben het niet goed met ons mensen voor en ze zijn er in soorten en maten die in de subtiele werelden huizen. Het is inmiddels denk ik meer dan tien jaar geleden dat iemand mij wees op aanwezigheid in m’n subtiele energetische systeem.
Het is veel werken aan jezelf om deze kwade rakkers eruit te krijgen. Het begint met eerst het waarnemen waar ze zich nestelen en dat kan buiten maar ook in je systeem zijn tot op dieper dan dieper in het celniveau.  
Ze eruit laten is meer dan ze de deur wijzen, dat ze meestal niet doen of wel mar vrolijk later weer terug  en meer versluierd kunnen komen. Vaak zijn het oude verbindingen,  oude contacten, contracten die eerst ontward moeten worden. Het blijven echt moeizame leermeesters.

Zat vanmiddag op een uitzicht heuvel m’n systeem op orde te brengen na een open dag in de lokale kindergarten. Opeens verschenen de spleetogen boven me. De kunst is steeds om eerst de ingang te vinden en dan de reden van deze ongewenste opening. Bij een goede diagnose  en zelf analyse gaan ze meestal vanzelf weg. In dit geval waren er opeens vele strijders om me heen die ze wegjoegen.

Nog moeizamer is hun aanwezigheid en indringing in de nacht daar ze ook in staat zijn waarnemingen, lees dromen,  te fabriceren. Je denkt dan oh wat mooi maar bij analyse hypnotiseren ze behoorlijk het waarnemingssysteem om zo ongehinderd hun werk te kunnen doen.
Wees op je hoede voor deze ongenode gasten, die je op het spirituele pad op een zeker moment vanzelf zult tegen komen! En het maakt je scherp en je leert zo ook je oude paden opschonen.

reactie
"Ja die zogenaamd buitenaardsen zijn taaie leermeesters.... Wat je vertelt over die dromen herken ik. Soms word ik wakker en ben ik eerst een paar uur bezig om m'n enegiesysteem op orde te krijgen. Ik voel dan dat ik in een hypnotiserende bel ben geplaatst, vaak met wat oedeem rond m'n ogen welke me het zicht op de werkelijkheid moet ontnemen.
Soms is er ook het eind van hun Latijn en worden er een paar opgevangen om ergens te incarneren.

Het blijft hard werken en het is noodzakelijk om het eigen verleden op te ruimen, vroegere dwaalwegen onder ogen te zien. De ene keer wordt mijn hart bezet, een volgende keer is het weer m'n blaas waar zit naar binnen glippen, steken in m'n rechter oog etc etc" F.
reactie; vooral hynose is een gevaarlijk instrument van ze


Geen opmerkingen:

Een reactie posten