maandag 22 oktober 2018

Een inkijkje in de Agarthe bovenwereld en kleurrijke vortexpunten in het woud Fichtelgebirge

Eerder meldde ik in dit blog dat in het noordoosten van Beieren, het vijfde element overheerst. De volgende vraag nu is: waar kan ik dat aantreffen, daar ik het niet aantref in het bewustzijn van de menselijke laag? Wel overigens in de subtiele lagen van de elementale werelden. Dan maar eens op onderzoek uit. De zinrijke zondagmorgen de 21ste oktober is voor me een uitgelezen moment om naar buiten te gaan. Op de kaart detecteer ik tot m'n verbazing een nabijgelegen bosgebied dat ik vaker bezoek daar hier een veelborstige Oer Godin leeft. Nu zijn de hogere sferen heel wetend wat een menslief wil en lopend op een bosweg had ik wel drie stilstand momenten dat ze me checkten. Hun bewakingssysteem is zeker subliem te noemen. Op de Godinplaats ging de aandacht naar boven en ik zag het beeld van Odin met de raven op z'n troon. Een verbeelding van een bepaalde oude sfeer. De aandacht gaat nu naar nog hogere sferen in de atmosfeer. Een stem zegt: "de prins der duisternis probeert je in het dal van de ongenade te brengen. Wij brengen je op de berg van verlichting, ga mee." Gewoon zittend in het bos zie ik een bergachtige landschap voor me. Een stem die ik niet kan plaatsen zegt: "dit is het subtiele Fichtelgebirge, hier wonen wij in de aethersferen, dat je hebt waargenomen. Je kunt hier immer naar toe gaan om te reizen." Ik zie een prachtig bergachtige gebied op ongeveer een kilometer hoogte en ook oplichtende punten: "dat zijn de schatten van het aarde gebied die zich zo manifesteren in de boven sferen. Hier wonen wij, de hemelbewoners. Jouw boerderij heeft een verbinding met deze hemel. Je kunt het Agarthe noemen. Eens was dat hier in dit gebied op bodemaarde, maar nu in de luchtsferen en het is voorbij wat jij de Odinsfeer noemt." Dit immense bos is altijd al een bos geweest en maakte onderdeel van het ontoegankelijke Nordgau Wald, dat pas laat ontbost is. DE Markt Schirnding heeft de ontbossing in haar wapen: drie liggende boomstammen. In het bos kom ik nog oude wal structuren tegen van middeleeuwse tijden. Een verademing om zo twee uur buiten te dwalen, het best al-leen. Ik vervolg mijn wandeling in het bos en ontmoet plotseling een kristalplek met blauwachtige aether dat uit de aarde stroomt. Uit de diepte van de aarde, zo'n 100 m, stroomt een baan tot in de kilometer hoge boven sfeer en daar onderdeel vormt van het eerder genoemde aetherberg landschap. Een sterk genezend punt. Later kom ik een tweede punt tegen maar nu met roze aetherlicht dat naar boven stroomt. He, dat wordt interessant. Aether waarnemingen ken ik al heel lang maar nu gaat het om gekleurd aether! Al dwalend door het bos kom ik ongepland weer bij het uitgangspunt uit van de veelborstige Godin. Zij leeft hier in de onder sfeer en heeft een grote opening naar de boven sfeer. Vraag. Wie wil eens voor me een vlag maken met drie staande levende bomen -verbinding boven-beneden- om als vlag op de hof te hangen als tegenpool van de drie liggende gevelde bomen in het lokale Schirnding gemeentewapen? De boerderij was overigens van de lokale ontginners familie Schirnding en in de 17e eeuw een Fronhof. 


nb; een kenner meldt dat het geen kristalpunt is maar een vortexpunt: een punt waar twee polariteiten bij elkaar komen. In dit geval onder de godin en boven de godheid inde vijfde dimensiesfeer en het punt is hun 'kindje'. Dank

Geen opmerkingen:

Een reactie posten