woensdag 15 februari 2017

Gespiegelde droom van een negatieve interactie met een buitenaardse

15.2.2017.
Ik droomde deze nacht van een afgesloten ruimte die gerenoveerd wordt en gereinigd door meerdere personen. De ruimte is op zich donker en het licht moet worden aangedaan om het te betreden.  Daar zijn ook groene grasvelden.
Ik was aan de rand en zag door een kier een andere wereld, kaler, groter en zag militair achtige metalen voertuigen, buitenaards van karakter, die op de grond reden. Kleine jonge mannen kamen er uit en gingen door een poort in de ruimte waar ik was.  Het voelde goed en een jonge man viel me op met grote glimmende tanden. Ze hadden ook leiding waar ze naar luisterden.
Ik werd wakker met een druk op het hoofd en was niet helemaal helder.

Een kleine en een veel grotere ruimte. Aspecten in het astrale lichaam. Meer kon ik er niet van maken.

Ik deelde de droom met een leermeester en hij zei het volgende.  In je droom voelt het goed maar ze hebben een spiegel tussen hen en jouw geplaatst dat het niet bedreigend voor je is.  Vanuit m’n hoofd was een slurf slangetje gemaakt met iets boven me. Ik kon het eerst niet zelf zien maar toen hij het aanraakte was het een nare buitenaardse met de schele ogen. Die haalden aetherkracht uit de schedel.
Vervolgens wees m’n vriend naar waar ze zich hebben verankerd; aan beide voeten en die ankers moest ik weer losmaken en zag vervolgens ze hoog in de sferen wegvliegen. 
Dan zei hij; vraag nu terug wat ze van je gestolen hebben en laat het geheeld terugkomen. Dat doende kwam er een stroom via de opening terug en de opening sloot zich en het werd weer helder in me.  Dank.

Dus ik was hier positief benaderd door buitenaardse maar met een andere agenda. De droom gaf aspecten aan en ik kon het plaatsen in het astrale lichaam onder me bij de voeten.  Ik leer nu wat er werkelijk is gebeurd en dat weer te herstellen.

We hebben allemaal te maken met een omgeving dat past in ons wereldbeeld, de voor jouw persoonlijk  confortabel gemaakte en bekende wereld . Je kunt dat ook het bewuste noemen, waar jouw verankering, omfalus in staat.
Naast de bewuste wereld zijn er vele andere werelden waar je mee in contact kunt komen, die dan nog vreemd zijn, niet passen in je opgebouwde bekende wereldbeeld. Dat kan bijvoorbeeld een andere religie zijn, een andere cultuur of een andere huidskleur, andere niet aardse wezens  Dat is voor jouw persoonlijk onderbewust  of onbewust en kan aan de oppervlakte komen via dromen, ingevingen en in de uiterlijke zich manifesterende wereld van materie, ruimte en tijd. Je dient daar actief in te zijn om het te ontmoeten, net als in spirituele zin vorige levens en andere werelden in het onbewust of onderbewuste huizen en verwerkt kunnen worden, ontmoet.  Deze twee niet bekende werelden kennen een persoonlijke en een collectieve component.

Dan is er net als in de uiterlijke wereld een  niet toegankelijke wereld, waar je (nog) geen toegang tot kunt krijgen omdat het zo verborgen is, bewaakt of afgescheiden dat een bewuste zoektocht niets oplevert. Anderen kunnen je helpen daar meer toegang toe te krijgen. Je wakkerder maken.

Je hebt dus de objectieve component in een eenduidige wereld waarin je bekend bent en de onbekende uiterlijke veelduidige wereld en andere spirituele dimensies. Buitenaardsen is een wereld apart en de omgang vereist ook bepaalde kwaliteiten van helderheid.

 
De hoofdvraag voor mij is of je een ‘omfaluspersoon’ bent, die het vasthoudt aan zijn bekende wereldse verankering of spiritualiteit dan wel een reiziger bent, een onderzoeker daaraan voorbij. Juist deze tijd vraagt een gezond reizigers instinct en waakzaamheid. 

Omgang met mensen, natuur, subtiele werelden, subtiele wezens, buitenaardse, alles is een weg.

nb mijn vriend is zeer kritisch op personen als Martijn van Staveren die verhalen vertelt over buitenaardsen. Luisteraars worden zonder dat ze het weten zo aangekoppeld aan die nemende systemen. In de new-age scène zijn volgens hem velen die werken met een dubbele  en onheilige agenda. Helderheid is nodig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten