donderdag 31 januari 2019

Die vervloekte 'gevallen engel' blockade in de bovenkruin

Een goede vriend merkte onlangs op; he Dick, waarom heb je het nooit over engelen? Is dat een blinde vlek bij je?  Je hebt namelijk een gevallen engel boven je en een positieve heel hoog boven je’. Ik zal je besparen welke namen het gebruikte om de engel aan te duiden. Vooral in de wereld van de gevallen engelen zijn er heel veel meer dan de positieve. Een interessante onbalans hypothese.

Eerst dacht ik; weg er mee, doch dat hielp niet.   Het merkte ook op dat engelen niet bekend zijn in het Boeddhisme, bij Amerikaanse Hopi indianen die wel kachina’s  kennen - een hoog wezen tussen een engel en deva in- en modern sekten als die van Osho.
Dan maar eens dieper zelf onderzoek doen, en dit verhaal kwam boven.

In Egypte in de oude tijd volgde ik een opleiding tot astroloog. Maar ik wilde meer dan de traditie te bieden had en zocht zelf naar kennis. Een ‘engel’ gaf me raad en dat werd door de leermeesters niet gewaardeerd,  die deze ‘engel’ vervloekten  en mij uit de tempel smeten.  De woestijn was m’n nieuwe huis en ik kon lang zonder eten leven, maar aan alles komt natuurlijk een eind.
De veroordeelde engel was een buitenaardse kracht die  incarneerde  in dit leven. Nu kon ik het van de externe Egyptische vloek bevrijden en overigens zij konden er heel wat van!
En op het eind werd me duidelijk wie me destijds leerde en de engel  vervloekte. Degene die een gevallen engel boven me zag.

Dus als iemand wat bij je ziet, is de eerste vraag: klopt dat, en wie heeft dat veroorzaakt in welke omstandigheid?

Ik prijs me nog steeds gelukkig om buiten de paden te reizen.

En weet dat in de Midden Oosten spirituele elite tradities   gevallen engelen  bestempelen als buitenaardsen. En dat zijn er inderdaad onnoemelijk veel en het is niet altijd wenselijk om ze als raadgever te hebben.
En hoe is het nu? Opgeruimd. En hoe met de engelen; alles op zijn tijd!

Overigens een subtiele diagnose begint vaak met een grove check van gevallen engelen, machtsmisbruik tekens, spirits, mate van aanwezigheid in het lichaam, vloeken, doch ook zegeningen, kwaliteiten, beschermers e.d. om maar een paar bekende aspecten te melden.


Vooral dank aan degene die me dagelijks inspireert en met wie ik al meer dan 28 jaar m’n ervaringen deel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten