donderdag 26 januari 2012

Een nederwereld op reis



In de subtiliteit kan men verschillende lagen herkennen. De spiegel naar
a.     binnen innerlijk materieel of  innerlijk subtiel
b.     buiten , uiterlijk materieel of uiterlijk subtiel
c.      voorbij binnen buiten in een andere dimensie
d.     voorbij de dimensies

Bij het schouwen werd  m’n aandacht plots weer gericht op een stoet subtiele wezens in de uiterlijke subtiele wereld van m’n huis.  Een lagere astrale wereld uit de berg bij het huis kwam massaal op bezoek en elk wezen had een afzonderlijke subtiele donkere niet duidelijk zichtbare vorm. “We hebben veel gevangengenomen en we willen nu bevrijd worden”, zegt er één.  “We zijn met honderden. Verderf en macht zijn genoeg geweest”. Wie is jullie leider, vraag ik nieuwsgierig? “Ik zie er één en hij ziet er heel donker uit, dat ik de vorm bijna niet kan zien.  “Ik ben heel slecht geweest en we hebben hier oorlog gevoerd”. Dus jullie willen naar een andere realiteit verder leven, vraag ik weer? Ja, ja, ja” zeggen ze instemmend.
Een grote Geest komt langs en brengt ze meer mee naar boven, elk afzonderlijk, waar elk een nieuwe plek krijgt. Dan zie ik dat de leider weer teruggaat en eigenlijk niet weg wil. ‘Die wordt later gehaald’, wordt geantwoord en gelijk gebeurd het en ik zie dat krachten in de Aarde dit rijk in de aarde geheel oplossen. Ik zie vervolgens de leider de kosmos inschieten en hij zegt nog in die beweging: ‘je mag nog een wens doen.’
Dit voorbeeld  in het  uiterlijke subtiele gebied toont aan dat door de veranderingen in en met de Aarde ook de subtiele lagen veranderen. Al lang is bekend dat de nederwerelden, datgene wat we verborgen houden, de poorten geopend zijn geworden. Ook dat is niet vast meer!
Herken in welke spiegels je goed bent en leer je ‘beeld’ te verruimen. 

Binnenkort start weer een nieuwe leergang Gaialogie/Natuurwezenrijken. Heb je interesse laat het me weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten