zondag 12 april 2020

ik gebruik al meer dan 20 jaar mijn oude samsung 'flip phone'

"Ik lees steeds meer berichten van mensen die verontrust zijn door de (eventuele) komst van zogenaamde corona-volg-apps. Ook de uitrol van 5G zorgt voor de nodige onrust. Hierbij een simpele oplossing. Op de
foto zie je mijn telefoon. Het is een zogenaamde ‘flip phone’. Hij is niet verbonden met het Internet, heeft geen Bluetooth en ook geen 5G mogelijkheden. De voordelen zijn:
1. Er kunnen geen (corona) apps op worden geïnstalleerd.
2. De locatie kan niet middels Bluetooth worden vastgesteld.
3. Geen 5G.
Indien iedereen zo’n telefoon zou aanschaffen, hoeft niemand meer bang te zijn voor haar of zijn privacy. Bovendien wordt de uitrol van 5G volstrekt zinloos. De vraag is echter of JIJ bereidt bent om je smart phone in te wisselen voor deze prachtige flip phone, waarmee je kunt bellen en texten.
bron: Bert Janssen

suggestie van een vriend

Goed idee Dick, ik rij ook nog in een T-Ford! Hartelijke groet, P.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten