zondag 19 april 2020

Nieuw vliegbeperkings gedrag en meer schermontmoeting.


Een patroon doorbreken kan heel helend werken. Zo zie ik deze periode ook als breukpunt van een menselijk patroon dat niet door had kunnen gaan.

Er is zo’n uitspraak dat relaties met de voortbeweging mogelijkheden een verband hebben. Mijn voor- en voorouders en ouders kozen hun partners op loopafstand. Mijn vader is op de hof blijven wonen waar de familie al heel lang woont en zijn vrouw kwam van de hofstede aan de andere kant van de Giessen.
Ik koos het op autoafstand in midden Europa en de jongere generatie op vliegafstand. Hoe verder?

Interessant is de vliegbewegingen dynamiek te zien in deze tijd.

Als ik nu een vliegtuig hoor overgaan, kijk ik soms snel op de https://www.flightradar24.com/ om te zien welk vliegtuig dat is en de aard van de reis.

De vliegstraten bezettingen in Europa waren massief en het is te hopen dat deze driftmatige bewegingen van de mens meer omgezet wordt in achter het scherm elkaar ontmoeten. Minder tijd vragend en beter voor de atmosfeer en zeker gezonder voor het lijf! Overigens een gedrag dat 'buiten deze aardsen' al heel lang toepassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten