vrijdag 17 april 2020

daar gaan ze in de ruimte die 5G satellieten....

Nee maar wat is dat? Ik ga voor het slapen gaan even naar buiten en zie iets aan de hemel dat ik nog nooit gezien heb in al mijn aardse levens. Een rij satellieten van west naar oost gaand. Ik heb er zeker 20 gezien en ze gaan dezelfde richting en de meesten op gelijke afstand van elkaar. Enkelen hebben meer afstand vooral de laatste en sommigen zijn redelijk dicht bij elkaar.
Dat zijn natuurlijk die 5G satellieten van …..!
Moet ik hier iets van vinden…. Ik veroordeel 5G met hart en ziel maar dit 'hemel' verschijnsel nog meer. Waarom?

Op maandag 23 december 2019 schreef ik:

“satellieten waan- zin
Rond deze planeet draaien momentaan tenminste 5294 satellieten en dat worden er heel, heel, veel meer. 53.000 Nieuwe 5G satellieten komen erbij en die plannen zijn niet meer te stoppen. En dat zijn alleen de cijfers van de eerste wereld. Niet bekend is wat China, Rusland en India en andere landen voor plannen hebben met telecommunicatie.
Van wie zijn deze nieuwe ongeveer 53.000 satellieten:
-         Iridium: 66 in 2018 gelanceerd
-       One Web: 4540 satellieten (6 gelanceerd 27.2.2019)
-       Boeing: 2956 satellieten
-       SpaceX (Musk c.s.): 12.0000 satellieten (+ nog eens 30.0000)
-       Telesat Canada: 117 satellieten
-       Amazon: 3000

Wat deze overloodt aan infiltraties is de meest heilige beschermingszone van deze planeet met ons gaat doen, laat zich raden. Effecten op de gehele biosfeer inclusief mensen. Het gaat om extra belasting van 100.000 x!!

Bepaalde cijfers laten zien wat er gebeurde toen in 1998 Iridum 66 satellieten voor satelliettelefoons in de atmosfeer bracht.  In de volgende twee weken steeg het aantal doden in de VS met 4 – 5%, elektro sensitieve mensen kregen wereldwijd last van pijn in de borst alsof ze een hartaanval krijgen, mes gelijke steekervaringen in het hoofd, bloedende neuzen en astma aanvallen. En vele vogels verloren hun oriĆ«ntering.”

aanvulling
op de 20ste april nam ik rond 3.30 uur waar een zelfde rij satellieten maar nu op veel grotere afstand en weer van west naar oost vliegend......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten