maandag 27 april 2020

Scheppers in de materie van ruimtetijd reizigers

Kan het niet helpen maar als ik een steen zie,  moet ik er wat mee: bouwen!
Als kind tekende ik al gebouwen en maakte hun indelingen en mijn grote vrienden in het dorp die ik bevraagde waren lokale timmerlieden met gouden handen.

Als mens had ik vrienden die aannemer waren, architect, in de bouwhandel werkten of binnenhuisarchitect. Maar diep van binnen waren het energetici die we op zielsniveau  al kenden als tempelridder kerkbouwers, kathedraalbouwers. Allen meester in het oude vak  van de geest, het subtiele in verschillende tijden en pionieren die een toenmalige nieuwe ontwikkeling met heel veel inzicht in de materie neerzetten.

En de meest getrouwe vrienden kennen we elkaar op een nog dieper niveau van ons zijn, als Sterrenmens, onze ware individualiteit van Grote Ruimtemens van ver voorbij ruimte en tijd.  En vooral ‘Geen luie donder’, zoals een droomontmoeting in de nacht me zei.

Voor sterrenmensen is het nu mooi de nacht te ontmoeten met haar grootsheid en de ontmoeting met het Ware Zijn als ruimtereiziger.
En het mooie van het bouwen is dat als je met je ziele-ik weer terugkomt op deze schone planeet je je bouwwerken weer kunt ontmoeten en eren. En het kleine persoonlijkheids-ik is nederig en geniet van de bouw in het nu….
Een groet aan onze Broeders daar en hier, steeds beschikbaar!



en ode aan het sterrenbeeld zwaan...

" We vielen in slaap in de ene wereld en werden wakker in de andere. Plots heeft Disney geen magie meer, Parijs is niet meer romantisch, New York staat niet meer op, de Chinese muur is geen vesting meer, en Mekka is leeg. Knuffels & Kusjes worden ineens wapens, en niet op bezoek bij ouders & vrienden worden een daad van liefde. Plotseling besef je dat macht, schoonheid, & geld waardeloos zijn, en je niet de zuurstof kan geven waar je voor vecht. De wereld gaat verder met zijn leven en het is prachtig. Het zet alleen mensen in kooien. Ik denk dat het ons een bericht stuurt. Je bent niet nodig. De lucht, aarde, water en hemel zonder jou zijn prima. Als je terugkomt, vergeet dan niet dat jullie mijn gasten zijn. Niet mijn meesters."
Onbekend

Met dank aan Yolanda voor het plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten