vrijdag 9 november 2018

een snelle overgaan van deze planeet op komst!

8 november 2018, een dag wandeling naar de hoofdberg van Franken in het Beierese Fichtelgebirge, de Schneeberg vanuit oosten.

Wel een duidelijke boodschap!
Be prepared en prepared gemaakt.


Bij het begin van de wandeling zegt een stem: “wij zijn twee bijzondere punten [gisteren bezochten we het Felsenlabyrint bij Wunsiedel]in het Fichtelgebirge”.




Vierde dimensie
Verder in het bos: ‘kijk eens om je heen, wat zie je? Uiterlijk  een sparrenbos, zeg ik.. “Nu innerlijk”. Ik zie een oerbosmet hele grote bomen: “Dat is onze leefwereld, en dat is nooit weggeweest!’, zegt een stem.  “Welkom hier”.
Voor me loopt een kleine reus en twee achter me. De voorste geeft de richting aan.

Time for change.
Op een bepaalde plek zegt een stem: “Jullie krijgen barre tijden, bereid je er op voor! Voorraden, drinken, eten  e.d. Berijd je voor op onzekere tijden. Mogelijk oorlog, rampspoeden, misoogsten. Het is niet te stoppen. Laat je vriend X hier komen en HX als die wil. Snel.
En heb geen angst. Het wordt een heel donkere winter, niet nucleair maar klimatologisch.”

“Nu het goede nieuws, je overleeft het.” Blijf op deze plaats en waarschuw en geen zorg; prepared. Er is nu geen pardon meer. Wij gaan wat voor jullie organiseren!”


Op reis in de bovenwerelden met Pegasus
Even later ga ik zitten in het bos.  Voor me verschijnt een eenhoornachtige Pegasus en ik mag meevliegen omhoog. Zie een immense grote tunnel schijn omhoog naar rechts. Daarin omhoog gaand komen we in de 5e/6e dimensie met kleuren, vormloos; de plaats van de Goden.
Het advies; werken aan je goddelijkheid en heb Oervertrouwen.


Buitenaardse vloot
Op de open plek in het bos wat te eten. Zie dan een ruimtevaartuig boven me. “Orion wil me inwijde”n, maar ik wijs het af want de begeleider wil me hoger brengen.
Ik zie dan een beeld rondom deze planeet dat me heel erg ontroerd. Miljoenen buitenaardsen voertuigen staan klaar. Daar gaat wat gebeuren. Deze vloot is er al een paar  maanden in onze tijdrekening.
Voor mij is ook een plaats!  Ah,  X. Waarschuwen.

Aanpassing hersenen
Wat verder zit ik op een steil helling in het bos.
Dan hoor ik: “ de aarde gaat weer open, vulkanen ontstaan ook hier  grote aardbevingen.  Ik zie grote watergolven komen, tsunami’s over de lage landen.
Ik ben ontstemt en verdrietig. “Dat is maar een deel van de werkelijkheid”, zegt een stem.  “Het is verandering, komen en gaan. Nu de mensen. Maak je vooral geen zorgen.  We doen iets met je hoofd, dat je beter bestand bent tegen de veranderingen. “ Ik zie dat ze iets in de hersenstam doen om het vlucht en vecht mechanisme te ontkrachten.

Rondom de aarde zie ik ontelbare voertuigen voor de aardse inschepingen.

 .
Op de terugweg op de open vlakte
 Nu voldoende voorbereid op reis naar de .[het sterrenbeeld waar ik naar toe mag gaan]


 Nav:
Als ik dit deel aan m'n vriend zegt hij dat hij dit al 20 – 30 jaar weet. Je kunt er niet omheen of overleven, en geen voorraden of iets dergelijks. Beter direct overgaan dat je als eerste mee kan reizen.  Nu is het muntje bij mij gevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten