maandag 26 november 2018

Zelf onderzoek in de buiten Natuur


Ik heb van die fasen dat oude incarnaties dringen in het bewustzijn. Ik zit momenteel weer in zo’n beweging om bepaald verleden dieper te doorgronden en te lossen. Het gaat nu meer dat ik zou noemen; banden ontbinden met een bepaald gebied, plekken en personen.
Het Fichtelgebirge  heeft me meerdere malen in de tijd  gehuisvest dan wel dat ik er op doorreis ben geweest in menselijke vorm. Deze subtiele sporen zijn  nog aanwezig in de sferen van natuurwezens, berggeesten, steenplekken en achtergelaten zielespoor delen. 

Lang geleden beoefende ik in dit leven het vak van reïncarnatie therapeut, waarbij je onder begeleiding van iemand afdaalt in de oude onopgeloste herinneringen.  Als ik nu me beweeg in het landschap spiegelt het landschap m’n herinneringen en onopgelostheden zich en ik praat er later weer over met m’n vrienden dat weer een verder verdieping geeft. De grote Natuur  met haar belevendigingen is zeer mededeelzaam!

Het onderwerp is vooral de wet van oorzaak en gevolg met haar sporen van wraak, strijd, vloek en onopgelostheid en tekenen in het subtiele lichaam,  dat door dit naar buiten gaan op plekken waar het betrof, ontkracht/verhelderd kan worden. Ook plekken en subtiele wezens kunnen op hun wijze verlost worden van de oude vaak negatieve banden.

Een reinigingsproces aan het einde van het jaar in het landschap. Elke dag weer een verassing wat er nu weer komt bij het naar buiten gaan naar bepaalde plekken. Het geeft ook een heel andere blik op het bestaande landschap en haar eigen verleden en geeft de landschaps geschiedenis van het Fichtelgebirge een zeer persoonlijke noot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten