donderdag 25 juni 2020

Feeën ervaring Ochsenkopf

Gisteren was het de internationale Feeën dag, de wezens die mensen helpen. Het werd één van de agendapunten van m’n onderzoek wandeling

Onderweg reizend in de auto naar de berg Ochsenkopf zie ik verschillende territoria van Feeën. Er zijn feeën die over een bepaald landschap gaan en zij die over een berg gaan. De Schneeberg heeft er één en de Koseine twee: één voor de dubbele kop en één voor het Felsenlabyrinth.
M’n vriend zegt later nog dat je ook bewustzijns feeën hebt, die bewustzijn over brengen

Als ik de berg oploop stop ik: de fee begroet je en ik zie haar heel hoog in de lucht.

Bij een andere stop hoor ik: je komt nu in het territorium van de fee. Haar territorium is om de hele berg maar niet het topje bij de zendmast. Voorheen was haar territorium over de hele berg inclusief de top en is het nu een flankwezen geworden.
In de luchtsfeer leeft het feeën rijk met erboven een gekroonde fee. Het winterverblijf is in de berg.


Later als ik bij het mooie grasveld met de heilige energie kom ontmoet ik haar, beter gezegd spreek ik telepatisch met haar:
Ik ben de bergfee (gekroonde koningin fee) en ik ken je nog toen je hier kwam! Van voor Karel de Grote behoorde dit tot je pelgrimsplek toen je lang leefde in dit gebied als Vrouwe van de Ebbrechtstein. Je kwam hier een paar maal voor inwijdingen.
Je hebt in dit grote gebied talrijke incarnaties gehad als vrouw en als man. Ebbrechtstein ook verschillende malen, waar je ziel nog is verscheurd van Liefde die je voelde voor de kathedraalbouwer.
Je betekent nu weer veel voor dit gebied en ga door. Nodig mensen uit en Leef. Ik pas op de Grote Sferen hier!
Hier ben je twee keer geweest voor inwijdingen in de steentijd.

Het fenomeen dat grote Natuurwezens als deze Fee heel persoonlijk informatie geven is bekend en soms zeer raak. Dergelijk wezens kunnen een plek bewonen soms meer als 10 -100.000 jaar en blijven trouw aan hun taak en territorium.

De fee zegt op het eind nog: je hoort bij dit gebied.

Voor mij is overigens een fee een gevleugeld wezen, mens gelijkend en van een hogere orde met een gelokaliseerde taak. Meest voorgesteld als een vrouw, doch kan ook onzijdig zijn. Heb zelf nog niet een mannelijke fee ontmoet. En ze houden van zuivere sferen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten